(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Monday, November 30, 2009

I'm the First Lady

ceh. tajuk sgt hebat yer? kisahnye, psl nak beli baju kt First Lady je, utk wedding kakak aku nnt. (aku pon beria carik baju) .tema kakak aku Merah. kalo ikotkan, mmg da ade baju merah. kebaya aku yg raye baru2 hari tu. gojes kan? ahakss. ingat nak crik bju mse kakak aku nikah. warne die cream, peach cm gitu laa.
hari tu tgk kt First Lady Giant Bandar Kinrara, ade baju kurung puteh, chantek dr jauh. tp bila pegi td tgk dekat2, x bpe nak chantek n bile da try size XS pun, baju tu gedoboh panjang. die x besa tp panjang (maklomla, aku kn kemetot je) ni jenis baju kurung Pahang, kan kembang bawah kan? so, sangat huduh bila aku memakainya (agak kecewa la) coz ngidam sgt baju kurung puteh T__T
lepas tu tgk lg. baju kurung moden. chantek jgk. ade warna maroon, oren, hitam & cream. ingat nak amek cream tp takde size XS. arhhhh hampa lg T________T (pjg kan?) tp nak jugak punye pasal, aku amek la warna maroon tu. chantek jgk. cadangnya nak pakai time kenduri la kan, psl baju baru. ihiks. nak tengok?tunggu gmbr kenduri nnt. x surprise le tunjuk skrg. hihihihih. pastu dok pk, time akak aku nikah, nak pkai baju pe nih? adeyyyy (mcm aku lak kawen).
baju2 kat First Lady ni aku tgk murah2 jgk. tapi kualiti aku taktau la. sbb 1st time beli kt First Lady. name First Lady tu mcm dah gah sgt. merate ada. mostly harga semua bawah 100. even baju kebaya sulam2 or baju kurung moden. dari dulu aku carik baju kurung moden, tp mmg sgt susah la nak carik yg bwh 100. td beli guna duit sendri. ohhhhhhhh aku akan jadi begitu sayang dgn baju itu. hehhhh.
oke, tamat cite hari ni. hahahaha. takde modal sgt nak cite. teeeheeeeee

pic semalam mase nak g kenduri kat Emerald West, Rawang.
sesattttt~ T__T

5 comments: