(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Tuesday, November 24, 2009

Salah ke? "tak!"

aku tak paham betol la dgn org sekeliling aku ni. lame2 aku boleh nampak perangai masing2. hurm. yg aku nak cite, 1 je la.

salah ke boyfren aku tu CHUBBY hah? tu bahase sopan yang aku gune sbb aku sayang boyfee aku. orang lain menggunakan bahasa yang lagi tak sopan terhadap beliau.
siyesly, aku tak paham kenape perlu dorg cakap boyfee aku tu CHUBBY. ckp dgn nada mengutuk pulak tuh. aku mmg tau dr mula la die tu CHUBBY & COMEL & COMOT (3C) , ade aku kesah? asalkan die sihat. CHUBBY yg sihat, bukan CHUBBY yg membawa mudarat.
kisahnya, die tu asalnye TOUGH (tak tipu) sbb dulu dia budak SUKAN & RAGBI. bace btol2, RAGBI! tak ke tough bebudak yg men ragbi? tapi lame2, bila dah tak aktif sukan, mula la chubby sikit. dia tak aktif skrg sbb sibuk dgn practical.

ishh. aku masih tak dapat paham! tolong sape boleh pahamkan aku knp org perlu mengata cmtu? jap gi nak jwb dlm exam. kahkah. seadanya dia, aku sayang dia, sbb die bukannye chubby dr kecik. da besa2 ni je chubby. hehehehe. dah kawen nnt lagi chubby. ihikssss (malu la ckp sal kawen =P)

dah2, sape2 yg suke nak mengata "asl bf ko gemok?", sila la simpan. sila la jaga hati org len. wlopon korg tak ckp kat dia, korg ckp kat awek dia, kecik ati jugak woii~ kan sehati sejiwa? kahkah. (blh msk sehati berdansa nnt)

kamu, kamu, sy tetap syg awk.
meh bg lemak awk kat sy cket =D

15 comments:

  1. hidup penuh hasad dengki mmg mcm tuh.
    haha.
    dorg xbleh nk trime kebahagiaan org len.
    then,akan ade lah 'mulut-mulut longkang' seperti itu.
    (t'pengaruh ng cit-cat azwan ali :p)


    *ade kemungkinan ur frens b'gurau je kot.

    ReplyDelete
  2. ak lak kes lain..org tye..'asl bf ko krus?' :(

    ReplyDelete
  3. haha
    chubby best apa
    comel kut
    cakap jer dkt member2 ko tu balik

    ReplyDelete
  4. peliknya.sepatutnya kawan tak akan cakap camtu.sah2 la kalau orang cakap camtu kat BF kita akan terasa hati.mungkin kalau awak dapat BF sekacak seromantik seperfect Fahrin Ahmad pon dorang still cakap macam2.ehe,biasa r manusia!

    ReplyDelete
  5. tunjuk la sket pic bf kamo tu.. bia kitorg puji sket ok x ?? ololooo jgn a dikesah diowg jeles la kamo dpt dia n dia dpt kamo.. =)

    ReplyDelete
  6. huh...


    alahai dik.. pe nk kisah. kene tahan je la...
    kalo hg berjerawat, hg tau sapa yg akan tego dulu kan?
    kalo kwn hg gemok hg tau sapa yg akan tego dulu kan..?
    kalo tak lawa pon, hg tau sapa yg akan tego dulu kan...?

    hmmm...

    ReplyDelete
  7. hazari : ahaaa. musykilnye yg da ckp tu sme da ade bf.
    cik hafiza : errr gurau tade care len ke?
    wunny : kalo kurus tu tadela touching sgt kot dr "gemok"
    hans : ahaha. da ckp pun.
    cik dila : kui3. tah ape la yg dorg jeleskan an?
    criestz : errr,da tunjuk kot. ade dlm blog nih. g tgk sendri :P
    eli : tego takpe. ni bkn tego, ngutuk! hahhh.

    ReplyDelete
  8. faqiha : ignore je tp musykil knp org nak ckp cmtu

    cik epak: mmg x salah pon.huhuh

    ReplyDelete
  9. hehe tak salah boyfriend chubby. kalau salah kesianlah semua lelaki chubby.

    ReplyDelete
  10. laa...x chubby pun aku nengok bf ko...ala, org2 yg duk mengata bf ko cmtu sbb dieorg jeles tu...bf dieorg smua kurus keding cm cicak kot hahahah!! :)

    happy2 slalu :)

    ReplyDelete
  11. hahaha. die chubby sikit laaa. tah2 x phm.hehe

    ReplyDelete