(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Saturday, November 14, 2009

Musim Exam

hye! kpd sesiapa yg menjadi pembaca setia blog aku ni, tau la bpe lame aku takde laptop. almost 1 month sejak study week sampai la dah hbs exam. byk perkara berlaku sebenarnye. kisah sedeh, kisah gembira, kisah jakun & macam2 lagi. sesungguhnya lame sunggu x menaip di blog ini. tgn masih kaku + kesakitan akibat jatuh. jatuh? lerr. da besa2 pn jatuh lg? yehh. tu la aku, mmg off-balance sll.

perkara 1 : mengalami demam2 pd study week. selain itu juge mengalami kegatalan yang tidak tahu punca. habis merah2. ohh sgt takot, aku menangis. (yela, mane pnah ke alergi or ape2, huhu) sian tak aku? time2 nak study, mcm2 happened. dugaan sgt kuat. alhamdulillah baik sebelum exam start.

perkara 2 : meronggeng. tp bkn lepas exam, semase study week. hehh. tu dinamakan kegilaan yg melanda pd study week. pergi ke MidValley pd hari rabu (wayang murah kan) menonton crite PANDORUM. (dh dkt2 papadom) cite ala2 alien gitu la. thumbs up dr saye, yana, yani & ain.


model Guess. ahaks
model MNG plak.
pandorum!(credit to caely)
menunjukkan GSC kt Mid ade 18 Halls.

perkara 3 : exam dilalui dengan sgt mengecewakan. try not to think about it :(

perkara 4 : kisah jakun kat sini la. bila exam habis, kami meronggeng ke Sunway Piramid. tujuan? ice skating! yeehaaaa. semua tak pernah main except Sab.kami pergi ber6. kami masuk je pukul 1pm mcm tu. nak tau bpe jam men? 5 jam jugak la. kul 6 baru kua. hahaha. ni sme bdk2 ni laa, xmo kua lak. sonok sgt. hohoho. aku tak bpe nak sonok. sbb? smpi ke akhir, aku still tak boleh jalan sorg2. uhukss. sian kan? sbb tu aku kate aku ni off-balancing. pdhal aku sgt excited mau main. yana yg xmau main mule2, die yg last skali kua. suda terbalek la. huhuhu. smpi aku mmg give up, xmo men dah. huhu.

koleksi gambar.

tamat la kisah sem 1. kami balek pd hari sabtu. jumpe lg sem depan ye kawan2 ku sayang! =)

miss korang!

7 comments:

  1. aku dah tak nak main ice skating... sama mcm kes ko ler

    ReplyDelete
  2. 5 jam dlm ice skate? lama nya! I 2 jam dah give up, saket kaki. huu

    ReplyDelete
  3. salam singgah,

    sungguh feminin blog ini

    ReplyDelete
  4. ween : tp men byk rest la. kalo 2jam turut2 mmg sakit le kaki neh. heee

    jasa : ehhhee. maseh singgah :)

    ReplyDelete
  5. heheh sweet u all nih ...bestnye men skatin'
    bila la bubu nak bawak men benda alh nih

    jom singgah blog comel jom

    ReplyDelete
  6. hihih jom bubu. tp bubu je la men. xnak men dah. wyuu~~

    ReplyDelete