(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, June 23, 2010

Cantek jugak aku ni.

Cantek jugak aku ni.

(monolog dalaman sambil menelek muka yang ditumbuhi parasit jerawat yang sedang mencari tempat penginapan)


AWAS !! ini bukan diselubungi sifat perasan atau syok sendiri. ini merupakan salah satu cara untuk meningkatkan keyakinan diri yang semakin rendah sekarang. TETAPI jangan overdose! nanti ada yang meluat. (err ke da ade yang meluat?) 

dah takde orang nak puji. ape salahnya puji diri sendiri kan? >_____<

kembali menelek muka di depan cermin. ohh. cantek cantek.



mereleasekan tension sebab ESOK exam.
Facebook aku dah OK. yayyyyy!
dan design yang aku kempen kan dah menang. tahniah RUTI. hehe ^___^

54 comments:

  1. betul juga...puji diri sendiri bukn bertujuan utk perasan...hanya nk menambahkn keyakinan diri... :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    POP OUT ADS

    ReplyDelete
  2. eh...... canteknya...














    cermin itu.... bersih woo... ngehahaha

    ReplyDelete
  3. sape lagi nk ckp kite cntik kalo bkn diri sendri . haha ! xD

    ReplyDelete
  4. haha.

    aku nak buat sekarang! *lari pergi tandas nak tgk cermin*

    http://merepeksematamata.blogspot.com/2010/06/derma-ikhlas-tapi-erkkk.html

    ReplyDelete
  5. tahniah facebook dah ok...memang cantik pun :)

    ReplyDelete
  6. ni salah satu cara nak tingkatkan keyakinan.. bagus2.. cantik2..

    ReplyDelete
  7. u memang cantik la!!!!
    hehehhehehee

    ReplyDelete
  8. hahaha gud luck exam
    muka aku pun jerawat makin rmai

    ReplyDelete
  9. lorrrrrrr tak salah pom tu makne kite bersyukur :)

    ReplyDelete
  10. siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri.
    good luck!

    ReplyDelete
  11. ho..nak exam ek? good luck sis (^_^)

    ReplyDelete
  12. haha..pelik2 je..
    12jam tgn pegang cermin je yek..
    risaunye jerawat tu naik..=p

    bagi pmpuan bila ade jerawat..mcm nk kiamat dunia kan. ahaks..

    ReplyDelete
  13. salah satu cara motivasikan diri.. hihi..

    semua ciptaan Allah tu kan cantik.. :D

    ReplyDelete
  14. dah lah awk, jangan lah perasan LOL

    ReplyDelete
  15. eh.... sape malu der? hehhee aq puji tuh... puji cermin tuh... ngehahahha

    ReplyDelete
  16. kita semua memang cantik.... yeaaa... mari suma ppuji dir sendiri tanpa henti... hiks.. :p

    ReplyDelete
  17. @NiZaM Limited
    takde la cmtu sekali. tp sy mmg spesis muka berjerawat T____T

    ReplyDelete
  18. @Liyanaa.
    mane ade perasan awak.
    nak naikkan keyakinan diri je.
    ahaha

    ReplyDelete
  19. @tujuhhariseminggu
    uihh
    jangan la smpi tanpa henti.
    bahaya tu.hahaha

    ReplyDelete
  20. aku nak ckp..erh...aku nak ckp...

    takpa lah, tak terlepas jari nak menaip pula. hahahaha

    ReplyDelete
  21. hehehe :P xpe, kalau kita tak puji diri sendiri, sapa lagi nak puji XD

    ReplyDelete
  22. mesti cermin aku yg chantek tu kn..??

    ReplyDelete
  23. ss tu penting dalam meningkatkan keyakinan diri.. salam kenalan..

    ReplyDelete
  24. huyoooo cantikk sehhh.. :) kagum kejap

    ReplyDelete
  25. hehe. seronok je puji diri sendiri depan cermin.rase kmfden sikit. hepi pun hepi. ^^

    ReplyDelete
  26. menhargai diri sendiri itu lebih baik dr mendapat pujian org lain.. =)

    ReplyDelete
  27. saya meluat.
    erk. awak2. blog saya da baru.

    ReplyDelete
  28. @frank lampard

    wekkk. apa ku kesah? :P
    tau la kite x cantek kan? >___<

    ReplyDelete
  29. kau ni memang selalu meningkatkan keyakinan diri kau dengan memuji diri kau sendiri kan?haha

    ReplyDelete
  30. muahahahaha same la. jerawat menimbul nimbul plak skrg. alololo. tau dah akak kecik ni channtek =P

    ReplyDelete
  31. @zida
    hohoh masalah remaja betol
    uiks cantek ka? ekekeke maceh la :P

    ReplyDelete
  32. tak perlu down...setiap orang ada kelebihan dan kekurangannya.. mesti confident dgn diri sendiri baru hidup ni bahagia :)

    ReplyDelete
  33. ok.. saya hensem!! hahahaha

    lalala~

    ReplyDelete
  34. takpelah nak puji diri pun..kena jujur dengan diri sendri ..kan?hooho.aku jarang tengok cermin...tapi setiap kali tengok aku rasa macam bertambah kacak...keh3

    Terbaru : Si Kacak Mengintai Dari Tirai Kamar

    ReplyDelete
  35. @fndrocka
    wahahaha statement xley bla
    tp bagus la tu :P

    ReplyDelete
  36. wadud x nampak ape2 pown??
    huhuhuhu...
    :p
    ke memang x de ape2?:D

    ReplyDelete