(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Sunday, July 24, 2011

Berhabuk !

Hyeeeeeeee! Assalamualaikum.

Phewww. Berhabuk habislah blog aku ni. Jangan risau, aku masih sihat, masih wujud lagi dalam dunia ni, Alhamdulillah. *ceh, macam ada orang carik kau, ery* Lama betul tak menaip kat sini, nak menaip apa pun tak tahu ni. Heh.

Okay, first sekali nak promo Like Page bisnes aku. Err, bisnes mungkin tak berkembang mana, tapi mungkin dengan support korang; kawan-kawan dan followers aku, mungkin boleh berkembang? Teeeheeee =D Jadi dengan ini, mintak jasa baik korang untuk 'Like' page Famous Korea Lens. *nama beria sangat Famous, padahal tak famous pon T__T *


Baru 27 yang 'Like' setakat aku update ni. Thanx banyak-banyak pada yang 'Like' !! Aku tahu sekarang dah banyak orang jual lens Korea ni, sumpah, saingan memang sengit ! Mungkin, aku kena kerap adakan promosi. Tak gitu? Habis promosi sekarang ni, akan dilanjutkan ke promosi untuk Raya pulak. Tungguuuuuuuuu !

Eh aku rasa kan kan, aku tak hebah lagi dalam blog ni kan, aku dah dapat anak buah yang kedua. Eh, ke dah? T_____T Ahh lantak lah! Anak buah aku yang kedua ni, anak kakak aku yang ketiga, anak sulung dia. Lahir bulan April hari tu, tapi aku tak ingatlah berapa hari bulan. Kekekekekeke. Maka, memperkenalkan, Muhammad Iqbal Akmal. *muhammad tu aku tak sure lah cane eja. heeee*

Gambar fresh ni. Baru lepas cuci time ni. Heeee. Merah-merah pipi. 
Ni gambar beberapa hari lepas. So umur dah dalam lingkungan 3 Bulan.  Baby botak. Kekekeke.
Mulut nganga nak apa Akmal? Nak nenen? Ashu takde. >____<

Comel kan? Ceh, baby mana lah tak comel. Baby 'besar' pon comel. HAHAHAHHAAH. Dah 2 dah anak buah aku. Anak buah aku panggil aku Ashu a.k.a Mak Su. Yelah, Mak Su lah, satu-satunya yang belom kahwin. Huehueheuhe. Bila nak kahwin? Tanya 'orang' tuuuuuuuuuuuuuu. KIKIKKIKI.

Ok lah. Panjang plak menaip. Lepas gian ke apa Ery? HAHA. Sekian, Wassalam !



Bila nak ada baby sendiri ni?
Eh? 

12 comments:

  1. yana tunggu!!! yana tunggu entry ery... kikikiki

    wah, dah dapat anak buah baru... comel lagik tu..
    tlg picit2kan ye pipinya... =)

    ReplyDelete
  2. ish mana la ko hilang ni ery. kat TL pun da tade Y_____Y anyway aku nk mintak izin guna nama ko kt entry aku ek.

    ReplyDelete
  3. comel gila baby tu. geramm!

    my entry:
    http://sayebuatblogini.blogspot.com/2011/08/nampaknya-semua-datang.html

    ReplyDelete
  4. kawen kang jangan lupa announce tauu!! nak join! join makan je laaa. hahaa

    ReplyDelete