(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Monday, October 18, 2010

Followers ke ?00.

hye. salam Isnin.
macam apa korang nampak kat blog aku ni kan, takde gadget followers, tapi masih boleh follow blog aku ni. takde la kedekut sampai macam tu sekali kan? hahahaha. kau orang agak tanda "?" tu nombor berapa? hahahaha. main teka-teka pulak kan, tapi takde hadiah la sebab senang sangat nak dapat kebarangkalian tu. hak hak. aku tak nak bagitau pun "?" tu nombor berapa. 

alhamdulillah. sejak aku bukak balik blog ni, makin ramai pulak followers. pelik jugak aku, kenapa ek? mungkin sebab masa aku reOpen blog ni, macam-macam tempat ping ada macam selangorbloggers.com , johoreanbloggers.com dan kelantanbloggers.com. jadi bilangan orang yang datang blog ramai sikit la dari dulu. hak hak. kali ini sengaja nak memperkenalkan follower bertuah ke ?00 ni. 
DySha cHan
klik gmbr utk ke Blog
followers blog aku memang ramai perempuan pun. tapi Top Commentators majoriti lelaki kecuali Achu. kau agak kenapa ek? lu pikir lah sendiri. hahahak. jadi kepada Dysha, tahniah kerana menjadi followers ke ?00. harap-harap tidak lah hanya menjadi follower tidur. harap-harap boleh drop komen sikit-sikit, beramah mesra dengan I ke. auchh! erkkk. hadiah? sorry lah dear, sekarang tgh kekurangan bajet. hadiah yang I bagi cuma lah free traffic to your blog. kira okay la kan? ^____~ thanx ya Dysha! oh bukan kepada Dysha je, tapi kepada semua followers blog, I Lap U All lah, muah muah ! hakhak. 

sekian.



gua kena study la. 
besok ada test.
nak final pun ade test lg?
=___="

53 comments:

  1. ececce.main rahsia rahsia pulaksss

    ReplyDelete
  2. aku follower pertama ko tak buat entry pun.. sob2..

    ReplyDelete
  3. followers ke ?00. ari tu rina terpikir jugak nak rahsia kan followers tu, tapi nanti la. pelan2 kayuh.

    ery, all da best test, and bittaufiq wannajah filimtihan untuk ery *wink

    ReplyDelete
  4. nnt folower da 1000 buat makan makan oke ? :)

    ReplyDelete
  5. oooo...
    wena pon tak suka follower tido..
    wuwuuu~
    sebab tu xksah sgt ngn bpe org pon followers..
    huu~

    ReplyDelete
  6. thnks! baru taw weyh ade johoreanbloggers. huhu ketnggalan~. T.T

    ReplyDelete
  7. huhu^^ tQ ea... aishhh tbe2 je rse malu...:D
    insyaallah i x jd follower tido @ pengikut yg suke tido... nice 2 know u dear^^

    ReplyDelete
  8. @kata kila
    biasa la kila

    baru romantik kan?

    erk
    hahaha

    ReplyDelete
  9. @adrinaqamarina
    hehehe
    rahsia la sbb x letak gadget followers kan
    kalo gitau serupa takyah sorok xP

    ReplyDelete
  10. @Linglung
    eh lu folo ke blog gwa?
    xtau plak
    hahahaha

    ReplyDelete
  11. @liyana aziz
    ehh kan dah lap2 kat semua followers
    hohoho

    ReplyDelete
  12. wahh entry khas! ;)

    gudlak utk test
    i pn da nk xm >.<

    ReplyDelete
  13. hoyeahhhh hoyeahhhhh! :D
    aku bukan followers tidur kan?
    btw, entry aku yg baru aritu tu. bukan kau yg meletihkan aku. tu haaa si ken tu :D adehhh ko jgn terasa lak ery~ btw, akak aku makin sihat. alhamdulillah

    ReplyDelete
  14. aku x jadi follower ko..nape x bt entry??hahaha

    ReplyDelete
  15. awat rasie2 follower ni...mst dah ramai kan...hehe. aku baru jejak 400..

    ReplyDelete
  16. @molmolla
    hahahaha
    ko tak tidur
    kdg2 lelap pernah la
    tp masih mengungguli top commentator ye
    hohoh
    alhamdulillah ;)

    ReplyDelete
  17. @nur hidayah isa
    hahaha
    rahsia la
    sbb gadget tu takde
    mane bleh gtau

    ReplyDelete
  18. tahniah pd blogger tu sbb dpt entri khas.. dulu xde pun..

    sama r.. walau tgh study week pun masih ada test..

    ReplyDelete
  19. hai awek ^^






























    mintak no.phone boleh? eheee xP

    ReplyDelete
  20. @Adziim
    ko geli kenapa?
    tak paham aku
    hahahaha

    ReplyDelete
  21. @mR.sYaH
    takkan nak buat untuk semua kot?
    toksah tacing lor
    huhuhu

    ReplyDelete
  22. ramainya follower dia hehe..
    saya pun tak ramai camtu

    ReplyDelete
  23. @Ery Farieha

    ape plak lebih kurang? haha betul r tuh~ ngeh3

    aq nak adiah cepat!!!

    ReplyDelete
  24. boleh pulak kau main2 rahsie follower ke berapa???cheh.hahahahaha

    ReplyDelete
  25. gewd luck weyh.
    aku pun byk gila test, assignment, kuiz, semua menggunung aku rasa.
    geram betol.
    final awal bulan depan pulak.
    erm.
    hai dysha ! :)

    ReplyDelete
  26. ehee.. maen2 rahasia die~

    ReplyDelete
  27. i lap u tooo treee forrrr hahahah ;p ehhh cun jugak kan follower u tuuu ;p hehehehe. tetiba kan i jadi les. ahahah ;p

    ReplyDelete
  28. halamak ! nak jadi follower ?00 tuh..mintak tukar boleh? wakaka~

    ReplyDelete
  29. sy no brape?nk adiah jugak...hehehe

    ReplyDelete