(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, July 1, 2009

Tak Faham Bahasa

tak faham bahasa.
bagaimanakah?
kita cakap elok tak faham jugak.
kita cakap kasar tak faham jugak.
kalau tak cakap, mula lah mengugut.

sbb aku paling fed-up dengan orang tak faham bahasa.
dia kata kita keras hati.
tapi sebenarnya hati siapa yang keras?
tolong jawabkan.

kadang² terc*r*t jugak lah kan, kalau dah tak faham sangat.
lepas tu dia marah kita cakap tak berbahasa.
tapi yang dia tu tak faham² jugak bahasa.
macam mana pulak?

jadi, kepada yang berkenaan, sila lah faham² kan bahasa.
dari tadika belajar BM dan BI.
takkan lah satu pon tak boleh faham? kan?

-the end-

3 comments:

  1. ez yg tak pham bahasa kn.

    ReplyDelete
  2. wahaha...nampaknya perang telah bermula =P

    ReplyDelete
  3. mmg telah bermula pon
    tp x berakhir lg

    ReplyDelete