(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, July 24, 2009

Ke"Gamelan"


jumaat (24/7)

hari ni 1st day aku pergi ke kelab gamelan. aku mendaftar kelab gamelan sbb aku inginkan sumthing new. kirenye 2 kelab aku join kat centre UKM.

  1. Urusetia Kerjaya
  2. Kelab Gamelan
urusetia kerjaya tu mmg kerja yg be"kerjaya" betol la. means, mmg keje btol2 keje la.
sometimes, rase tensen sgt. itu slh 1 sbb aku join gamelan. dgn ketuk mengetuk, dpt jugak la kurangkan beban kat kepala.
sepatotnya ade meeting UK, tapi cancel atas sbb2 yang aku tak tau. so, aku gi la join gamelan.

1st benda aku men ialah gambang. yg atas tu la gambang. *klik utk pembesaran*
mcm susah jgk la sbb nak kene gne 2tgn. dan tgn kiri aku sangat2 la keras. so, sbb tu agak gagal!
hahahaha.

aku tgk org len sme cam dah terer, even 1st time main. nampak sangat aku ni tak berbakat. haha.
tp xpela, aku mencuba ape yg blh kan? main bkn utk tension tp utk lepaskan tension. lain ye tu :)

suasana dlm kelas pn best, dengan mereka yang sgt2 kecoh. hihihi. jadi sonok sgt dpt blaja menda baru ni. jadi aku harap sepanjang 3 tahun aku kat UKM, aku harap mcm2 aku blh blaja.

oh ye! cakap psl belajar, tutor kimia organik II aku x siap lagi ni. haha.
jadi, stop dulu la. sambung buat tutor yang sangat kepeningan nak buat sbb dlm BM.



2 comments:

  1. i know why meeting been canceled... ramai org demam, so, jga2 lah kesihatan anda, jgn smpai virus demam 2 berjkit suda..

    anyway, blaja bg pndai gamelan 2.. u can play, i can sing, hohoho

    ReplyDelete