(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Monday, July 6, 2009

The Same

just went back to KIY, UKM.
sampai2 je trus daftar and tgk blok mane aku duduk.
cari punya cari, rupenye aku masih lg di K13B 305.
bilik lama ku. room mate juge same, Lyana Naza.
argh. benci jugak.
sebab pintu bilik ni dah rosak.
ingat ke nak tinggal terus.
rupanya kene masuk cni jugak.
so, truskan la dengan pintu rosak ni. haha.

sedeh, kurang ceria.
sbb ramai yang pindah ke blok depan, C dan D.
dila di sane, deng di sane.
wing B aras 3 blok K13B dah tak meriah lagi.

dinner di cafe KIY utk 1st time sem 1 09/10.
yaahhh~ agak ramai manusia.
bile di usha2, oh! ramai dengan juniors.
time to clean up my eyes. haha.
tp tak berapa nak menarek lah. *jahat*

pakcik kafe yang jage kaunter pon "hye" kat aku.
pergh!~ pakcik kafe ingat aku rupenye.
kagum!~ haha. *jgn jeles ok*

disinilah saya akan berada utk setahun lagi.
bosan, mmg bosan.
tp kehadiran kwn2 tu amat seronok =)
oh, dan juge kehadiran wifi. hehehehe.

wish me luck for this sem!

3 comments:

  1. yeay!!
    bilik buruk!!
    pdn muka u..
    ahahaha.. xD

    ReplyDelete
  2. kem slm sama yana dgn fay.lama tak nampak dorg..

    ReplyDelete