(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Monday, July 27, 2009

Berjalan Seharian

hari ni (ahad) aku berjalan je keje. pagi2 pukul 9suku dah bangun. naik bus kul 10.
hala tuju? ke Nilai 3. kenapela ke Nilai 3? carik baju raya? tidak. oh ye, aku ke sane dgn member2 UK (urusetia kerjaya). tujuannya adalah utk meminta sumbangan shop to shop utk program kami nanti. maklum la, post MARKETING kan? so, usaha kene lebeh sket nak dpt duit utk program kami nanti. aku bejalan dgn fatin, niza & nadia , kami separate kepade 2. jalan punya jalan, mintak punya mintak (mcm mintak sedekah lak), aku & fatin dapat dalam rm30++ je. heh, sgt kecewa pd mulanya. tp lepas tau niza & fatin dpt rm70, so lega sikit. dapatla dlm rm100 kan? alhamdulillah, murah rezeki kepada semua peniaga yang memberi sumbangan kepada kami tadi. amin~

dah penat berjalan, balik naik teksi ke KTM. jd, kami ronda kejap2 kat Nilai tu. maklom la, aku 1st dtg Nilai tu. hee~ so mmg macam2 ade kt Nilai ni. tp paling utama ialah KAIN wat baju. aku tak minat sgt, minat lg g KL. maklomla, darah anak muda. ahaks.

pas balik, aku sgt terkelepek. tdoooo je aku smpi maghrib. bangun2 siap mandi sme, ingat nak makan kat cafe je. tibe2 fayyadhah dtg, ajak g Alamanda, Putrajaya. aku & Yana pon x lepaskan peluang. g sane Siken drive dgn kete kancil kawan kami, Ily. g Alamanda makan je pon. x sempat jalan2 pon. hahaha. dah tu balik la. tp mereka ni sgt kelaka. bkn nak ajak g jalan2 tempat lain, tp berjalan dlm UKM je. redah jalan mane tah. g FUU la. g redah jalan blkg Zaaba la.
ahahaha, so funny. dah tahun kedua baru dpt menjelajah UKM ni. *gelak guling2*

so,dah pun sampai bilik. siapkan tutor Kimia Organik & study cket utk lab esok.
berdebar rasanya lame tak masuk lab. *apekah?*

oh ye, MNI call 2x hari ni. so happy! opsss~ =)

No comments:

Post a Comment