(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Saturday, July 25, 2009

Kisah Lama ditag oleh Mun'Im

Sila ceritakan 15 perkara yang orang x tau pasal awk dari awak kecik2 dulu sampai sekarang.Seterusnya, sila tag 5 org rakan awak pula.Terima kasih.

1 soalan dlu utk munim, knp tag aku? haishh~

1. aku sgt baik time kecik2 dulu

2. aku penah ade bf (cinta monyet) sejak darjah 6

3. dan pernah ade skandal sejak tadika. kuang3~

4. mase darjah 4-5, aku sgt HOT kt skola agama, menjadi rebutan akak2 dan abg2

5. kecik2 aku sgt suke merajuk. bese kot budak2?

6. mase darjah 1-3, sll dpt no 1 dalam kelas, tp makin menurun bile usia meningkat =P

7. mase darjah 6, ustazah aku penah jeles dgn aku sbb ade boys minat aku.

8. form 1 aku masuk skola agama swasta. ada percaya?

9. balik ke kecik semula. time primary ske main nyorok2 dgn dak laki.

10. yang sbenanye aku ni mempunya short-term memory. byk benda aku x ingat =P

11. mase kecik suke nak melaram lebeh. suke pakai skirt. haha.

12. aku ingat lagi betapa rajinnya aku study mase primary dulu

13. aku dah pindah rumah dan negeri dkt 4x. so, aku byk lost kwn2 aku time kecik dulu =(

14. aku penah coupling paling lama 3 tahun.

15. tidak mencari org baru pon.


sekian~

mahu tag sesiapa saja yang membaca post ni. tiada pembahagian. hehe.

2 comments:

  1. skendel sejak tadika..hehee..howtt gituu :P

    ReplyDelete
  2. ahahahha dasat an?
    isk2. tp da besa2 tade skandal da
    ehehehe

    ReplyDelete