(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Thursday, August 11, 2011

My Favorite Smurf

The Smurfs

Hyeeeeeeeeee. Assalamualaikum !

Oh WOW ! Aku update blog? This is so amazing ! HAHAHA. Hey, tadi jengah Nuffnang, dan I was like "OMG!! Ada contest untuk tengok Premiere Screening The Smurfs!" Aku dah tunggu lama gila kot bila movie ni nak keluar. Kenapa aku nak tengok, mereka adalah makhluk biru yang comel ! 
Synopsis :
The Smurfs make their first 3D trip to the big screen in Columbia Pictures’/Sony Pictures Animation’s hybrid live-action and animated family comedy, The Smurfs. When the evil wizard Gargamel chases the Smurfs out of their village, they’re forced through a portal, out of their world and into ours, landing in the middle of New York’s Central Park. Just three apples high and stuck in the Big Apple, the Smurfs must find a way to get back to their village before Gargamel tracks them down.
LOL. Mereka tersesat ke New York and mereka perlu balik segera! Okay, ini soalan yang diberikan Nuffnang untuk dijawab. Disebabkan tajuk "My Favourite Smurf", so disuruh tulis bagaimana "My Favourite Smurf" itu akan menolong yang lain balik ke alam mereka semula? 

So aku nak jawab, My Favourite Smurf is Papa. Dah nama Papa harus yang paling tua kan? Kalau dalam poster atas, Papa yang depan sekali. Yang "HOT" sekali sebab pakai seluar merah !

PAPA !
Papa adalah yang paling tua, dan Papa lah yang paling layak lead mereka semua, kerana apa sahaja Papa kata, pasti yang lain akan turut kata. Tetapi walaupun Papa ketua, Papa masih memerlukan bantuan Smurfs yang lain untuk mereka pulang. Brainy (specky) akan memikirkan strategi bagaimana mereka mahu meredah New York, dan kembali ke tempat dari mana mereka datang (air terjun) . Gutsy akan membantu melakukan kerja-kerja fizikal kerana tubuh badan yang gagah, walaupun kecil ! Smurfette (satu-satunya perempuan) boleh melekakan musuh dengan taktik menggoda. LOL! 

Segala perancangan akan disemak dan dipastikan oleh Papa. Yang utama, mereka harus mencari jalan bagaimana kembali ke tempat dari mana mereka timbul dalam dunia (New York) itu. Good luck The Smurfs !


Jom layan trailer The Smurfs, dan korang mesti enjoy tengok binatang-binatang (binatang ke?) biru ni !


Sekian. Wassalam!

10 comments:

  1. tgu aku pye lak
    hikhik
    dpt tiket share2 sini okeng :)

    ReplyDelete
  2. @akmalhilmi
    aku join yang ni sebab tak ramai join -.-
    Cars 2 ramai giler join, memang takde harapan, aku bukan kreatif. HAHA

    ReplyDelete
  3. waaaaaa smurf!! suke suke.. dia cute.. haha.. hopefully u dapat okeyh.. :D

    ReplyDelete
  4. citer nih dah kuar kat download movie lah.. hehe

    ReplyDelete
  5. ahh..ery, kalo update sume pasal movie review. aku dah xyah tgk wayang dah cmni.. hahaha =D

    ReplyDelete
  6. @~eZmALiZa~
    tak pernah aku rajin nak wat movie review weh
    HAHAHAAHHA

    ReplyDelete
  7. best ke binatang ni? huhu. kalau best nak tgk gak ah. :)

    ReplyDelete
  8. mesti best sebab ada neil patrick harris.
    hahaha

    ReplyDelete