(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, November 9, 2011

What would Puss in Boots do?

Hyeeeeee! Assalamualaikum!

Wah. Lama sudah tak update. Well, kali ni update pon sebab PUSS IN BOOTS! Dah lama menantikan filem ni, serious ! Takkan korang tak kenal kot PUSS IN BOOTS? Kucing yang comel, lincah, bijak dan macam-macam lagi lah. Dalam masa 2 minggu lagi, akan ditayangkan di Malaysia. I'm damn excited ! ^^

  Puss in Boots

Haa pernah tengok kan? Dia lah yang dalam SHREK tu. Kucing yang sangat adorable, tapi sangat licik mempermainkan orang! Well, itu lah perangai kucing ^^ 

Adorable much? ^^

Kali ini Nuffnang anjurkan contest Premiere Screening for Puss In Boots (walaupun selalu tak ada luck nak dapat tiket free) , tapi nak juga aku cuba nasib. Huehue! 

Soalannya : Tell us how you would defeat the bad guys if you were Puss and Kitty Softpaws. (Beritahu kami bagaimana kamu akan melawan manusia jahat jika kamu adalah Puss dan Kitty Softpaws)

Jawapannya : 
Bagi seekor kucing, kecomelan mereka adalah perkara yang memang akan membuat musuh lemah dan cair. Jadi, Puss dan Kitty Softpaws harus menggunakan kecomelan mereka bagi menumpaskan lawan. 

Selain kecomelan mereka, mereka juga harus licik dalam membuat sesuatu perkara. Harus sentiasa pantas. Disebabkan boots yang dipakai Puss merupakan 1 trademark, maka boots yang dipakai harus menarik dan memudahkan kerja Puss. 

Kitty Softpaws adalah kucing betina yang menjadi pasangan Puss untuk menentang manusia jahat. Kitty Softpaws dikira tulang belakang lah untuk Puss, dan harus memberikan kerjasama terbaik kepada Puss dengan mengekalkan keseksian beliau, dan membantu Puss bila diperlukan. 

Mereka kecil, tapi sebenarnya mereka ditakuti ramai. Kucing mempunyai senjata tersembunyi (kuku) yang hanya dikeluarkan bila perlu. Jadi, jangan buat mereka marah, jikalau tidak, anda pasti diserang! 

This is my Puss, but not in boots. Mihihihihih~ *credit to Abang aku*

Jadi itu sahaja. Harap-harap aku adalah nasib baik untuk tayangan kali ni. ^^ Cerita kucing-kucing ni memang kegemaran aku! 

Sekian, wassalam !

4 comments: