(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Thursday, May 24, 2012

My Favourite Animal Pal in Madagascar3: Europe’s Most Wanted

Hyeeeeeeeeee. Assalamualaikum !


EH. Dah nak hujung bulan May? Okay, cepat betul masa berlalu tanpa sebarang update pada bulan ni. Bulan lepas pun 1 entry je. HEH. Okay, back to topic. Lama rasanya tak join contest Nuffnang, dan terasa nak join kali ni sebab ini cerita Madagascar! Aku memang layan kartun-kartun macam ni. So childish kan? --" 


"who is your favourite animal pal and why"


Ada 4 watak utama untuk Madagascar 3 ni. Kegemaran aku adalah GLORIA si hippopotamus. Amboi, si debab juga kegemaran aku kan? Dari first movie aku suka tengok keseksian si Gloria ni. Dia gemuk tetapi seksi. Serious talk! 

Aummm. EH tu bunyi Lion -.-

Okay kejap-kejap. Gloria ni hippopotamus betina okay. Kalau tengok dekat-dekat, bulu mata dia bukan main lentik, tahu? Jadi sebab apa aku suka Gloria ni? Kalau korang perasan, Gloria ni kira macam pengaman lah dalam kumpulan mereka ni. Kalau si Lion, Marty dan Alex ada bergaduh ke, dia lah yang tolong leraikan. Iyelah, yang lain tu kan macam gila-gila je. 

So kalau aku nak ada kawan baik, aku nak lah yang macam Gloria ni since aku ni keras kepala. So kalau Gloria ada mungkin boleh tolong mengurangkan sakit keras kepala aku ni. HAHA. Secara tiba-tiba she reminds me to someone; tembam tapi seksi dan baik! *gelak tutup mulut* Okay, lupakan. Gloria ni debab-debab pun dia pakar menari tahu? Dan paling tak disangka adalah dia mahir dalam permainan Tightrope. Tahu apa Tightrope? 

Tightrope.

Amacam? Menganga tak? Hebat kan? :O Jadi itulah dia Gloria. Fat is the new sexy can be applied to her! Itu sahaja, harap-harap adalah rezeki untuk menonton movie Madagascar 3 ni. Thank you Nuffnang

Sekian, wassalam !

No comments:

Post a Comment