(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Thursday, June 25, 2009

Dunia Baru

kenape lah aku titlekan post ni sbg "hidup baru" ? ye, sebab aku dah lame x merasakan hidup mcm ni. korang faham tak? hidup baru aku adalah sebagai seorang perempuan kecil molek yang sudah tiada any Boyfren. that's it! sebab aku dah pernah couple selame 3 tahun. hahaha. so aku ucapkan TAHNIAH kat diri aku sendiri. korang x payah nak simpati pape la sbb aku enjoy hidup mcm ni.
eh enjoy ke? aku CUBE la untuk enjoy. walaupun aku rase macam2 aku kene hadapi bile dah single ni.

aku cuma sayang kat "sorang" tu je. sejak² die dan aku break and die decide untuk jadi kawan je, aku mmg PASRAH sangat. tapi dalam kepasrahan aku, aku tekad! aku akan cube jugak untuk tambat hati die balik, ikat kat hati aku. ewah, ayat xbley bla! ye, sebab die je mampu buat aku betol² sayang. aku mane pernah rase macam ni. so, korang doa²kan lah aku ye. cukup² utk cte psl die. 'love

actually, mende atas ni 2nd thing. 1st thing is aku nak NAIKkan pointer aku. ya, 2sem yg lepas my result so BAD.
aku memang nangis la. sebab aku x prnah rase seteruk itu.
tapi mmg salah aku. sebab aku x pernah fokus bile belajar. lagi² mase sem 2, aku terlalu BZ dgn kelab aku, mmg
aku cakap aku x study.
sebagai pemegang biasiswa JPA, aku nak taknak kena jugak tingkatkan pointer aku. aku TAKNAK repeat. itu
menggerunkan. nanti aku kene bayar balik RM 110 000.
takot tak dengar? hahahahah. korang takot
aku lg takot!! 'angel

jadi, doa²kan la aku bertemu kejayaan 'free


No comments:

Post a Comment