(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, September 2, 2009

Hari-hari same.


VONO Chunky Mushroom Soup + Gardenia

ni la menu aku bersahur hari2 kat UKM ni.
kat rumah takdela. heee~
sodap ooo.
VONO ni lagi sedap dr Campbells.
aku paling ske yg Chunky Mushroom ni.
lagi 1 aku beli Chicken Soup, tapi tak sedap oh! sgt memuakkan.
tp nak elakkan pembaziran, aku campur Chicken + Mushroom.
lagi masyuk! ngeeee~

itu je kisahnye. ngee~
korang sll sahur ape ek?
especially students la.

foot note : bluetooth laptop aku x functioning! huwaaaa ;(

8 comments:

  1. eryFarieha,

    erks.
    sama la roti kita.
    original recipe. :)

    saya pun suka vono crunchy mushroom soup. bila masuk mulut. best je.
    sebab rangup. plus soup dia lagi pekat dari campbell.

    saya plak.
    Ramadhan kalini.
    baru beberapa hari je sahur dan berbuka di ukm.
    selalunya di rumah.

    kalau di ukm.
    sahur air tongkat ali atau hot choc.
    kurma.
    air masak.
    roti sapu coklat spread.

    ReplyDelete
  2. campbell masin la. huhuh. hah? x acinye! sy weekend je la berbuke kt umah.tp weekend ni x dpt, ade mid sem hari ahad. huwaaaaaaaaa~~ tlg kesiankan saye :(

    ReplyDelete
  3. eryFarieha,

    rezeki.
    sebelum ni dah 6tahun berpuasa di perantauan.
    sejak tahun 2007 la dapat berpuasa di rumah.
    especially tahun ni.
    sebab ada moto.
    bole merempit je balik umah.
    :)

    umah awak katne?
    meh berbuka kat umah saya.
    nak?
    tapi awek kena pura-pura jadi gf saya la.
    mak saya suka saya bawa balik gul.
    (especially yg bertudung cm awak ni)

    :p

    ReplyDelete
  4. umah sy dkt je pon.
    kt serdang je.
    ahahahaha :P
    tp sbb tade transport sendri, xleh nak balek sll sgt. even setiap mgu balek.ahhaha :P

    ReplyDelete
  5. eryFarieha,

    lol.
    umah awak lagi rupanya.
    meh saya hantarkan ke serdang tu.
    cakap kat mak awak bakal tunang.
    hehehe.

    psssttt.
    jangan gtau si dia yang kita ni skandal. :p

    ReplyDelete
  6. skandal? hahaha cisss~~

    bakal tunang?ahahahaha..
    :P

    ReplyDelete