(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Tuesday, September 1, 2009

Blues..

tuesday blues. not monday blues. sbb minggu ni monday cuti kan?
ohhhh. sgt blues. ditambah pulak dengan hujan yang mengasyikkan.
ohh damn, so blues!
heh, apela aku merepek ni? alaaa korg phm kot. kalo kate monday blues tu maknanye sepanjang hari isnin tu cam malas je. yela, 1st day dlm minggu tu nak g kelas, nak g keje. ye tak? tapi aku mengalaminye hari selase. dimane kames - isnin terlampau seronok bercuti. berada di rumah ku, syurga ku. skrg da kembali ke kolej ku ....... ku. ape ku tu? hahahahaha *gelak besar*

disbbkan blues yang melanda dan kesakitan kepala yang melanda jua. Oh ye, dan juge hujan yg menyejukkan. aku tidak pegi ke kelas utk satu hari. diulangi, satu hari. *kejap lg ade la yg mbebel ni, xpe2 i redha* sobssss. >.<
4 kelas : statisik kimia, kimia organik, kimia unsur & mangkin.

statistik & organik amek attendance, tapi maseh tak pergi. ohhhh ery! kenapela kau jd begini? ok2. lepas ni tak buat lagi eh. blues + kecewa yg melanda smlm buat aku skt kepale seharian. sakit2 ne leh g kelas kan? nk mkn panadol pn x blh. puase kan? sobssss..

adik2 sekalian *aku tau ramai adik2 dlm blog aku ni* jgn tiru aksi akak ni yer. bahaye utk kesihatan. hakhak. sesekali nak blues cmni *sesekali ke?*. jengg!


foot note : nsb bek col pg td. kalo idok, majuk seminggu.

No comments:

Post a Comment