(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, September 25, 2009

Selamat sudah.

selamat sudah aku beraye di kampung. dah ade kat KL dah skrg. sonok jgk dpt balek KL, tp rindu jgk suasana riuh kat kampung tu. uhuks. dok kat umah ni, rutin mcm biase bermula la balek. ha! tp esaimen ku masih jua x sentuh2. pdhal kne hanta isnin nanti. so cemane tu? hahaha. aku xtau la. nk buat mmg mood x dtg2. tra la la. kompem last minit br buat. tra la la =P

lame jgk aku raye kat kampong. dr ahad sampai kames. sll x la lame mcm tu. kali ni sbb akak2 aku sme dpt cuti seminggu. so, menghabiskan mase kat kg je la. kalo ikot, bapa ku nak ada kt kg smpi jumaat, tp aku ajak balek awal. sbb kang br smpi, tibe2 da nak balek kolej. huishhh. x sempat poye2 kat umah. hahaha.

sekian la n3 utk kali ni. semangat masih belom menjelma. eheh. ade sikit gmbr utk tatapan semua. ceh!

merahnye maksu

whole family. my big bro raye kt ipoh.



12 comments:

  1. wit wit! comey nye die :)
    Selamat Hari Raya dek ery :D

    ReplyDelete
  2. hohoho....nsib lembu da d korban kan...kalo x...kene kojar....
    kakakaka...

    selamat hari raya..maaf zahir batin

    ReplyDelete
  3. ahahah jeles la tu wane ku meriah :P
    tenx ezany :D

    ReplyDelete
  4. lawa laa bj raye u..
    merah nmpk h0wt!!
    hehehe..

    camat ari raye!!

    ReplyDelete