(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, October 2, 2009

"Old" times.

takde sape tau, ape sebenarnye berlaku dalam hidup aku sekarang. hanya ALLAH maha mengetahui. penderitaan yang orang tak akan nampak. penderitaan yang orang tak akan faham.

bibir mengukir senyuman, mata melirik manis, mulut yang berkata2. hanyalah pandangan luaran. namun, di dalam hati kecil nan rapuh ini, tiada sedikit pun kegembiraan. kata2 yang dituturkan hanya menyedapkan hati. senyuman yg dilemparkan hanya bersifat peribadi. perwatakan yang ditunjukkan hanya memuaskan hati orang lain.

aku terlalu merindukan the "old" family, the "old" friends & the "old" boyfie.

aku rindukan semua ini. aku sll bertanya, kenape ini perlu terjadi kepada aku & orang sekeliling ku? aku mendapat jawapan secara berfikir, semua ini terjadi utk dijadikan pengajaran utk aku pd masa akan datang. menjadikan aku lebih matang dlm hidup. lebih rasional. sentiasa memikirkan hati ibubapa, yang sebenarnye telah mendidik kite ke jalan yg benar. hati kawan2. dan hati orang lain yang lebih berhak.

aku dah tak kuat utk tanggung semua ni. terima kasih "kawan" yang sentiasa berada disamping ku, mendengar cerita ku. sanggup tidak tidur malam menemani & mendengar kisah hati ku. terima kasih "kawan". engkau tahu engkau siapa :)

12 comments:

  1. biarpun dalam derita, harus ada rasa bersyukur, kerana "kawan" yg begitu berharga ada disisi..

    ReplyDelete
  2. be strong..la tahzan!
    allah tak menguji hambanya jika dia tak mampu..
    senyum..hehe

    ReplyDelete
  3. tenx all. i'll be strong if i have a supporter. tenx to "kawan" :)

    ReplyDelete
  4. knape cdey2 ni??
    xmo la cdey2 k..
    bykkn bersbar ye..
    evrthing hepen for a reason..
    cuba lihat blk..pasti ade hikmah dsebalik sume tu..
    pnderitaan dlm hidop mmbuatkn kite makin matang dan tabah mnghdapi hidop yg akn dtg..senyum k. ^________^

    ReplyDelete
  5. kita tak blh kembali kepada yang la,a tp yang baru kita kena hargai sebab takut terlalu fikirkan yg lama kita abaikan yg baru lak

    ReplyDelete
  6. ini bukan lama sbb usia tapi "lama" suasana.

    ReplyDelete
  7. sy tau sape kawan itu~



    ahhahahahah~

    ReplyDelete
  8. wah wah wah...
    ramai btoi supporter kmu :)
    ngeee.. sya jadi backup da lew...
    ukm eh ?? dalam tuh kan ada byk kolej.. kat kolej manew ??

    arituh sukarelawan ada nginap kat kolej Za'ba yg hujung skali xslah sya :)

    ReplyDelete
  9. ehehe. tenx to all. wlo x knal sgt msh bg support :)

    kolej ibrahim yaakub. ohh zaaba yg nun disane.hahaha

    ReplyDelete