(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, October 7, 2009

Surprise!

hari ni dah terbabas dua kelas. ohh. makin nak exam makin byk ponteng lak aku ni. uhuks. tak patot an? tido mcm biase je tapi masih terbabas. mungkin kerana terlalu excited? haha.
nak tau ape yang surprise tu? meh cni, aku cite.

6 Oct 2009 - birthday besfren aku, Ain. tapi aku dah pakat dengan kawan2 aku yang merangkap kawan2 die jugak, utk buat2 lupa besday die utk 1 hari. kawan2 yang dimaksudkan adalah : anis, yana, sab, ily, paan, yani, nadz. so, sepanjang 6 oct tu, takde sape antara kami ber8 yang wish besday beliau. hahaha. kesian ain. mesti die ingat kami lupa besday die kan? yang sbenanye kami merancang nak surprise die on the next day. hahaha. so tepat 12.30 am (7 oct) kami menyerbu bilik ain sambil menyanyi lagu birthday. ain terkedu ye disitu. hehehe.
agenda yang ada cuma makan kek, minum air , gosip2. cte ttg kisah terbaru kolej kami. oh macam2. tak kurang juga yang cuba tahan kemengantukan. cite punye cite, gosip punye gosip, almos pukul 3 am baru la balek ke bilik masing2. dan aku pun bagi la hadiah kat ain. nak tau hadiah ape? tanye ain. ahahahah. hadiah tanda penghargaan krn menjadi my best fren ever.
to ain : sayangila jam tu mcm ko syg aku. kalau rosak pun, simpanla sbg tanda penghargaan & kenangan kita :)

sekian cite semlm. hari ni plak, aku pening2 kt ngan bahagian mata. aku tau dah kenapa. mesti power spek aku naik lagi. arhhh! nak tuka skrg, cam alang2, lagi 3 minggu da nak habis sem. tapi nak fokus pun da susah bile power da naik ni. aku rase almost 2tahun dah aku pakai spek ni. mmg dah time la tu.

heshh. sekian la ek. mate x dpt nak fokus bile taip byk2. shian aku kan? sobsss.

11 comments:

  1. haha..si pencinta kucing(xtau nama sbnr)...nape xbuat surprise ngn tepung gandum..lg best.xtau la org popuan.tp geng2 k'org tepung la jd bahan surprise.serbu ngan tepung pastu buat mcm cucur udang.haha.aku dh kena dh..pengalaman.try la skli.hehe.

    ReplyDelete
  2. xde sape nk beli tepung. hohohoh.

    ReplyDelete
  3. bykkan mkn sayuran ye, baik untuk mata.

    ReplyDelete
  4. bedey aku dah dekat ni

    ReplyDelete
  5. thanx to all~


    anis,paan,sab,yana,yani,ily,naz~



    n especially to my dear~


    ery!!

    thanx vry much dear~
    thanx 4 the watch~
    i luv it damn much~
    aku akn jage ia dgn baek~



    again n again~
    thanx dear~

    u r my bes fren ever~
    luv u damn much!


    regards,
    aini~~

    ReplyDelete
  6. wahh suke surprise2 ni, lagi2 kwn baik yg buat hehe :)

    happy besday kat ain...

    klau nk lg best, buat2 la lupe besday die smggu...confem lg surprise haha :)

    ReplyDelete
  7. o..ponteng!!
    repot baru tau haha..

    ReplyDelete
  8. haahah seminggu cam lame sgt lak kan. menanges kang. hehehehe.

    azuan. jgnle report :P

    ReplyDelete