(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, December 11, 2009

Tomorrow is the day.

esok la hari nya.
esok la temanye Maroon.
esok la aku akan menjadi Flower Girl.
esok la aku menayang muke. heh.
esok la tak terbayang kepanasan & kepeluhan.


esok la hari nya kenduri kakak aku, Murni.
nak tengok, bpe ramai tetamu.
boleh rasa cam nak patah kaki x?
sebab kene bagi DoorGifts kat tetamu kan?


nak tgk jugak la.
kawan2 yg dijemput,
sape yang hadir.
nak tgk jgk la,
jejaka kacak akan hadir atau tidak.
hehhhhh.


semuanya ESOK!

12 comments:

  1. Selamat menghadapi hari tersibuk anda..
    Harap² juga ada jejaka kacak yang akan datang..Aminnn..


    Err..btw..salam kenal ea ;)

    ReplyDelete
  2. waaa..beshhh..besh...
    jumpe jejaka kacak yg available..
    kirm salam yea..:)

    ReplyDelete
  3. sempat lagi tu nak jumpa lelaki2 kacak..

    asal tak jemput je artis2 kat malaysia ni..sure ramai jejaka2 kacak datang tu..

    ReplyDelete
  4. hahaha
    esok ada 5 kenduri
    kesian perut aku

    ReplyDelete
  5. salam...u bile plak..???hehe..leh dtg ke..

    ReplyDelete
  6. nadya: jejaka kacak yg dimaksudkan adalah bf ku huhuh
    butterfly: ahaha x rmai sgt pn jumpe jejaka kacak. hehhh.
    cik dila: artis2 tu kacak ke?hahaha stylo je lebey~
    hans: gilerr laaaa. tong ape perut ko?hegege
    ghostone: yehh mekaceh2~
    unrestmind: errrrr. lg 3-4 tahun. hehehe dtg le :P
    ah fat: xleh mekap byk2. cair, panas. huhuh

    ReplyDelete
  7. busynya ery... :) dakjaat nak tolong kacao bleh? ;p

    ReplyDelete
  8. leh, gatal..nk tgk laki kacak je :)

    ReplyDelete
  9. salam...esok yg penuh makna..



    tq singgah dan ucapkan selamat hari lahir buat saya.

    sangat di hargai.

    ReplyDelete
  10. dak jaat : da lepas pon. hehehe
    faiq: hheheheh tak jumpe pn laki kacak. :P
    anak laut: welcome

    ReplyDelete