(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, August 14, 2009

Dah Kering

yeayyy. tadi shopping kat SOGO. dengan ain dan paan. agak sakan ye mereka shopping. ceyh, ckp org, padahal aku pon shopping sakan kot. ulala~

ckp psl jalan2 ni. tadi ktorg relax je jalan2 tak pakai mask. rase cam risau de gak, tp xtaw ne nak beli mask tu. dah nak balek baru nampak farmasi jual mask. 5 keping RM7.50. mahal kan? satu singgit setengah. ingat nak beli, tp sbb da nak balek pon, tak beli lah. huh! ape pnye perangai la aku ni? tak amek berat langsung. huhuh~ *jgn contohi ye, beli la mask utk kegunaan mase hadapan*

hari ni aku spend almost RM 200. urgh! mati kalau mak tahu. tapi sbenanye mak, ni 1st time adek spend sorang2 dkt RM 200 taw. selame ni stakat RM 50 je. hahaha. baek punya cover!
maklom la, SALE sakan kat SOGO tu. baju and sluar chantek2 pulak tu. mmg tergugat nafsu aku! =.=" pastu kua jalan TAR lak. heeee~

nak tau ape aku beli? aku beli 2set pakaian.

2 baju - 1 kemeja + 1 tshirt
2 seluar - 1 jeans + 1 slack putih
2 tudung - 1 hitam + 1 putih

haha cukup 2 set kan? naseb bek tak beli slipa or kasut 2 pasang. hahaha~

then, balek2 terus terkelepek. sakit kepala pulak tu. haish~ pastu lg 1 simptom. tibe2 hidung aku berAIR. wuu~ takut2. makan Vit C terus! insya Allah sehat :)

gmbr utk tatapan semua :)


pose dpn cermin.
tunggu paan pilih kasut.

dgn ain!
tunggu paan pilih seluar.


yeah, kami ber3.
si merah - paan.


2 comments:

  1. gambar 1-tggu paan pilih kasut
    gambar 2-tggu paan pilih sluar
    gambar 3-ok.paan dah abs pilih.
    haha

    ReplyDelete