(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Monday, August 10, 2009

Lemah

sejak kebah dr demam ni, aku rase lemah je. mak kate org baru kebah demam mmg mcm tu. tapi selama ni aku demam tak pulak rasa mcm ni? lagi2 kaki aku ni. baru jalan cket, dah lenguh2. die punye lenguh bukan kt lutut, tp kt muscle betis. so agak pelik la.
duduk lame pn aku lenguh.
diri lame lg la aku lenguh.
yg aku x lenguh ialah baring!
habis takkan 24hours tido je kot? byk keje nak kene settle ni. tgn pn cpt sgt lenguh. rase susa nak wat keje camni. esok lab, cne nak bertahan 3 jam dalam tu? ya Allah.

oh ye, b4 balek ukm aku makan kat Pizza San Francisco kat Bangi je pon. hehe. bunyi beria kan? =P
tp disbbkan selera tak seberape makanan pn mcm luak x luak je kot. time ni la yg aku rase letih sgt. pdhal duduk makan je. tp kaki mcm berjalan pusing 1 Midvalley tu. cepatla demam aku betol2 baik. penat sgt ni. isk, byk merungut plak kan? sakit tu kan hikmah dalam hidup.

chicken mushroom
before
after

*mcm takde beza pon kan?

No comments:

Post a Comment