(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, August 26, 2009

Weird ke?

korang rase weird ke kalau orang yg sudah berumur ,
a pensioner,
berumur lingkungan 58-60 tahun ada FACEBOOK & BLOG?

siap main game dalam FACEBOOK lagi?

pelik ke?

bagi aku tak.

sebab parents aku sendiri begitu.
malah aku bangga, sebab walaupun mereka sudah berusia tapi mereka masih ingin mengambil tahu tentang IT. kegunaan IT.

most kwn2 aku akan ckp, SCARY doh!
padahal parents diorg lagi muda dari parents aku.
tapi parents aku lebih tahu pasal IT.

abah aku tu, tanye je la ape2 pasal software, hardware KOMPEM beliau tau.

bangga , bangga !

2 comments:

  1. xlah ery. abah akk sendiri pun ade facebook.. normal la tu..hihihi

    ReplyDelete
  2. hihihih
    yeke?blh geng la.
    sbb member2 ery xde lak ayah dorg lyn facebook.hohoh

    ReplyDelete