(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, August 12, 2009

Tak Boleh ke?

hari2 rasa nak kacau kamu.
tapi ku tahan perasaan ini.

tapi sebenarnye hati ni tak tahan.
tak tahan rindu.
sehari tak dengar suara kamu buat saya rasa tak tenteram.

paling lama saya bertahan tak kacau kamu adalah SEMINGGU.
hanya seminggu.
lebih saya tak mampu.

saya taktau ape yang kamu dah buat.
kamu bace serapah ke?
setiap saat, setiap detik, kamu berada dalam pikiran saya.

saya suka itu!

tp sy taktau kamu menghadapi bende yang same ke?
dah pasti tak.
kamu sibuk dgn hidup kamu.

saya tak kisah,
kalau setiap kali saya je yg call.
kalau setiap kali saya je yg ajak kamu keluar.

saya tak kan bosan berusaha utk kamu.
dan saya rase, kamu tau itu kan?

baru nak dkt 3 bulan saya tunggu kamu.
saya sanggup tunggu bertahun2 walopon kamu tak mahu itu.

kamu, diri saya terlalu rindukan kamu.
gelak tawa mu,
gurauan mu,
senyum mu,
semangat mu.

selamanya KAMU.

No comments:

Post a Comment