(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, October 15, 2010

Apa ada dengan Alexa ?

hye. salam Jumaat.
semalam, masa lepak-lepak dengan kawan blog; Achu, Aizat and kawan dia, Azwan kat McD macam-macam cerita pasal blog lah muncul. biasa lah kan, budak blog duduk bersembang, cerita pasal blog la kan? tapi sebenarnya aku kurang gemar cerita pasal blog kat luar. entah kenapa. hahaha.

tiba-tiba muncul lah tajuk "Ranking Alexa". okay, sumpah dah berbulan-bulan aku tak check ranking alexa blog aku. sebab semangat blog aku dah tak macam dulu kan. dulu rajin gila. sekarang malas gila. hahahaha. tadi, aku check blog Faiz (Faiz eh name ko? haha), dia cerita pasal ranking alexa blog dia. dan-dan tu jugak la aku check ranking Alexa blog aku kan? saje je lah.
Alexa Traffic Rank : 420, 020
Traffic Rank in Malaysia : 6961
Site Linking In : 37
None Star
Page Rank : 2 (tak berubah-ubah)
kah kah kah. wakakakaka. hahahahaha. hohohohoh gelak guling-guling aku. tau pasai pa? pasai last aku check Alexa blog aku (entah bulan berapa), aku dapat dalam 300K, then in Malaysia dalam 4K. kah kah kah gila jatuh menjunam-junam kan? tapi aku COOL je sebab memang deserve pun. dengan update blog seminggu 2,3 kali. pastu siap pernah private blog kan? dapat pulak bloggers makin ramai. dan makin ramai yang aktif. so, aku tak kisah pun. cuma terasa nak gelak-gelak je. hak hak hak. 

sekian.


motif : saje nak update blog.

29 comments:

  1. nak gelak guleng2 kat sini bleh? =)

    ReplyDelete
  2. penah gak check tu pun berbulan2 yang lepas.HAHA

    ReplyDelete
  3. heyyyyyy! samalah entry kite. miahahahahahahaha :D aku update kol12 td..

    ReplyDelete
  4. tak faham aku pasal alexa ni, kerut2 dahi aku tawww nak faham, yg penting bg mak, er apa yang penting eh? mcm tak penting dh semua :(

    ReplyDelete
  5. hahahahaha...takpe2...nanti naik balik...

    jap2...mission nak kalahkan molmolla sebagai top commentator...
    hehehe

    ReplyDelete
  6. bro lately baru alert pasal rank2 nie...

    coz sebelum nie dok fokus pada PR sahaja

    nie bro punya

    Alexa Traffic Rank : 245,766
    Traffic Rank in Malaysia : 981
    Site Linking In : 47
    None Star
    Page Rank : 3

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  7. eleh.. betol ke tak kesah nie.. entah2 dah kecewa teruk sebab alexa ranking jatoh.. hahhahaha..

    ReplyDelete
  8. huahuahua.. aku pun raking 2 tak naik2, dah tu merundum lak sebab x cakna kat blog..jenuh la nak naikkan balik huk3

    ReplyDelete
  9. lambat lg kot bru dpt kejar ni.. sy pny alexa rank 2 juta lbh.. pastu kat mesia 7 ribu lbh.. hehe..

    ReplyDelete
  10. rajin update.. naik la ranking
    tapi saya masih tak dapat Page Ranking lagi...

    ReplyDelete
  11. dah 4 bulan gak la aku tak check. masih di takuk situ je. biarlah. janji ada orang baca. weee

    ReplyDelete
  12. dont really give a damn bout Alexa ranking..Page Rank lebih berharga..kehkeh..

    ReplyDelete
  13. err... alexa? ape tuh? bleh terangkan lebih lanjut gadis belang? haha

    ReplyDelete
  14. yup nama saya faiz, jgn lah panggil nama sbnor segan plak, ahahaha....

    ReplyDelete
  15. aku langsung tak pernah check.,
    jadah ape nak check bnde camtu..,
    hahahahaha...

    ReplyDelete
  16. @molmolla

    bagus suma bercerita pasal nuffnang, blh buat forum plak...hehehe

    ReplyDelete
  17. @Jejaka Terhangat
    tak nak bagi damn kat dua2 boleh?
    wakakaka

    ReplyDelete
  18. @MR. MIND
    hahahaha
    abes nak panggel nama palsu?
    xP

    ReplyDelete
  19. hahaha..saya lagi tak faham dengan alexa rank..

    ReplyDelete