(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, October 1, 2010

Baru terasa ringan kepala.

hye. salam Jumaat.
masa aku menaip entry ni, sumpah kepala aku rasa ringan, hati rasa happy. sebab? sebab exam dan assignments semua dah lepas ! siapa dok follow Twitter aku tau lah betapa emonya aku sejak dua menjak ni. tapi malam ni dah terasa ringan dah semuanya. dengan badan-badan sekali aku terasa ringan sebab sejak dari hari Selasa aku tak makan nasi, sampai la tadi. lunch memang tak makan. hahahaha gila kan? =____=

sebenarnya nak bagitau ni, JUMAAT sampai AHAD, aku akan away dari segala dunia internet ni. kerana aku dan rakan seperjuangan, bebudak Kimia akan mengembara ke negeri Johor. ada program lawatan apa entah, aku pun tak pasti. wakaka, aku main ikut je. dah bayar RM 60 terpaksa la aku ikut jugak dan terpaksa menolak jemputan kawan-kawan ke open house mereka. ohh sorry ya kak Kech, Aus dan kak Fatin. ada jodoh nanti kita jumpa ye sayang-sayang ku? tapi Kech, beware, JANGAN buat bintang ok? !! =_____=

BENCI gambar ni sebab takde tangan aku =___=
tempat menginap aku kat Johor nanti dekat Balau Resort, Desaru. ada sesiapa tinggal dekat-dekat situ? boleh roger i. tu pun kalau sempat aku nak jumpa korang. hohoho ! apa aktiviti sepanjang program ni pun aku tak tau weh. maklum la bukan batch kitorang yang handle. budak Tahun 2 yang handle, so tu pasal aku tak taw. cheh, bajet senior habis la ni? hak hak ! 

okay lah. babai all ~ jumpa Isnin nanti. Insya Allah ;) just wanna have fun dekat Johor nanti. 

18 comments:

  1. apa kata singgah kat skudai ni haa.. boleh melawat kitorang..haha..

    btw, desaru tu best jugak..boleh mandi2 pantai. tp ombak besar, so kena hati2 sebb byk kes org lemas kat sinun..

    klu takut dilambung ombak, mandi je kat kolam renang..hehe..

    Pendapat anda?
    blog Serol-Nizam

    ReplyDelete
  2. wow...nak gi jalan2 rupenye...
    hehehe...
    selamt bercuti...
    jangan lupe bawak souvenir ye...
    =)

    Cikgu Shida timbulkan kontroversi?

    ReplyDelete
  3. bila senior dah berkata2..hehe

    ReplyDelete
  4. kalau da ringan kepala tu mksdnya da kosong r kepala tu...bahaya ni....hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahahahachum!!nape aku rase macam nak buat gak bintang tuh?

    ReplyDelete
  6. sambil mnyelam minum air. slmt ke johor :)

    ReplyDelete
  7. nampak gaya macam 1 bintang lagi akan kurang.. hahhaahaha.. selamat pergi dan balik..

    ReplyDelete
  8. wadud doakan selamat berjalan, semoga berjaya hendaknya.. heheee.. :)
    gud luck eh..

    ReplyDelete
  9. hahhh dah dekat dengan melaka tu..singgah2 ar haha

    ReplyDelete
  10. aku rasa ada yg tak kena ngan blog ko ni...
    cube ko tengok betul² blog ko wahai makcik...

    ReplyDelete
  11. kira ye u tak pergi masa aus buat openhouse tu ke?

    ReplyDelete
  12. Sudah isnin... Hahaha x sempat nak jumpa :(

    ReplyDelete
  13. bace tjuk egt botakkan rambut...hehe
    dah bace rupa dah abis exam ye...huhu

    ReplyDelete