(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Thursday, January 7, 2010

Hari ini hari kames.

hari ini hari kames. ehh. salah eja. K.H.A.M.I.S laa. hari ini ade satu kelas sahaja. iaitu Kimia Polimer II pada pukul 12 tgh hari td. tapi ni minggu last la ade 1 kelas je. next week maybe LAB dah start. so, tgh hari ke ptg full la kames. uhukss. sedehh, hasrat nak meronggeng kames ptg da taley. huhuhu. 
dari semalam aku berhasrat nak basuh baju gune mesin basuh yang spinner dia rosak. dari semalam jugakla aku tgk ade org dok rendam baju tak angkat2. hoiiii. busuk la baju kau. da semalaman++ ko rendam. dah la tak bertimbangrasa langsung orang len nak gune mesin. suke suki hati die je nak rendam lame. kalau ikot hati busuk baik aku, aku drain je & angkut masuk baldi dia. tp takde baldi kosong pun. then nak letak mane? letak dlm tong sampah cam besh jugak. kah kahkah. naseb baik hati aku masih belom sebusuk sejahat itu. huh. aku redha, tunggu je la smpi ko angkat baju kau tu. 
semalam tido pukul 3am++ jugak la. mentang2 kelas tgh hari kan? tapi gara2 org yang tak reti nak basuh&sidai baju tu, aku tak gi kelas tadi. hehhhh korang, aku tak sengaja lah. hehhh. aku dah bgn awl, nak bsh baju, tgk baju dia ade lg, hampa aku. then on9 kejap, then tdo balek. ohhh tp lupe nak set jam. sedar2 dah pukul 12.38pm. hehhh sungguh2 terlambat. jadi, aku membatalkan niat aku nak ke kelas. org yg rendam baju tak berbasuh tu yg bersalah! hehh. (slhkan org lak,ske ski je) 
sampai sekarang, da pkul 2pm, masih x basuh lg baju dia. iskkk siot betol laaa. bila la aku nak basuh baju ni? mesin basuh 2hengget tu pun ramai gune. mst gare2 org tak reti nak basuh baju tuh. hehhhhh. 

No comments:

Post a Comment