(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Monday, January 18, 2010

Tak leh lelap ;(

asal nak Monday je mesti aku takleh nak lelap. sebabnye aku tau dah. habes dah weekend keje aku tido je. mau tak terlebeh tdo? hahahaha, oke2. membebel kat diri sendri je. bile tak leh tdo, aku pun blogwalking lah. sambil nuffwalking. agak lame earning aku tak naik nih. huuuuu agak kuciwa lah.

aktiviti di rumah aku? yg utama - menonton TV, online (tp x sekerap on9 spt d kolej), tido. yg sampingan - kua makan dgn family, kua jalan dgn family, kua shopping. hari ni aku kua jalan ke Low Yat teman kakak aku je. manusia sgt bersepah, aku tak suke keadaan cmtu ! so, segera lah pulang. shopping d Jusco Taman Equin je. he he he.

please please please.
 aku nak tido ni. 
esok kelas aku pukul 8 pagi.
oh plz plz plz.
(sile nyanyi dgn nada lagu Jangan Nakal - Alif OIAM ye)



baik-baik sayang.
ditujukan utk ...
ehhh sape? heh. tade sape. 

note: da la tdo sesorang ni. huuu.

17 comments:

  1. uiks... eva dah makin cantik ler....

    ReplyDelete
  2. eli: yela tu
    zella: mmg mengantuk.huhuh.

    ReplyDelete
  3. nak naik nuff tu
    senang je
    click sendiri
    tapi jgn log in blog
    wakakaka

    kira mcm outsider gak ar =P

    ReplyDelete
  4. engkali jgn terlebih tido..ahahaha.. =p

    ReplyDelete
  5. mr chenta: kah3. bagus gk cdgn tu
    ily: heeeee taley laaa. da bese.hhihi
    zue: anak buah i. ngeee/

    ReplyDelete
  6. Dengan mengenal diri sendiri, seseorang akan sadar dan mengerti tentang kemampuan, karakter, potensi dan kekurangan yang dimiliki di bumi mana ia bertempat serta berdiam diri. Dengan pencapaian kesadaran itu pula, setiap individu yakin akan adanya kekuatan, kekuasaan Maha Besar yang berada jauh dibandingkan dengan diriNya.Dialah Allah

    Cerahkan hati dengan pancaran sinar Illahi
    Tebarkan kedamaian dengan cinta kasih dan kelembutan.
    Tetaplah berkarya mengisi kreatifistas dengan pancaran cahaya Illahi
    Karyamu tetap dinanti.......

    ReplyDelete
  7. amboi manusia bersepah tu yg xtahan tu haha

    ReplyDelete
  8. arieza: heheheehe. menggambarkan betapa ramainye manusia :P

    ReplyDelete
  9. ruginya x dapat tido
    aku tido nyenyak skang
    lepas kurangkan blog
    hehe

    ReplyDelete
  10. lorh
    maksudnye ko tido x nyenyak sbb byk sgt kpd blog? isk3.
    gitu skali~

    ReplyDelete
  11. kalo xleh lelap kite layan blog smpai lebam...

    Khaizarien Blog @ atie

    ReplyDelete
  12. atie: ahaha layan blog lg xley tdo :P

    ReplyDelete