(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Thursday, January 7, 2010

Kebahagiaan yang dirasai hanya sementara.

heh. tajuk sgt sirius kan? oke, jangan main2. mmg aku nak cite mende yg serius oke? (cukup serius x?)
mula.
kebahagiaan yang aku rasai selalunya bersifat sementara. 
bila hari ni aku bahagia,
selalunya tidak kekal.
bak kate pepatah,
"ku sangka kan terik hingga ke petang, tapi hujan di tgh hari."
sebelom nak bahagia, byk dugaan perlu dihadapi dlu.
cthnye : tak dpt msj. tak dpt call. sembang 10 min, ade je hal yg dtg.
aku sudah jd immune dgn perkara begini.
sehingga aku keliru dgn perasaan sendiri.

bila saat bahagia dtg, selalunya sementara (bpe kali nk ulang daa)
hanya 2-3 jam.
tidak sampai 1 malam.
lepas itu, bermula semula rutin yang tak ku suka.

bila dibawa berbincang,
jwpn yg aku dpt,
hanya lah "saya tak tau nak buat mcm mane lg."
aku mencuba utk mengubah dirinya.
tapi usaha dr dirinya, aku tak nampak.

aku taktau sampai bila aku harus menunggu lagi.
aku terlalu sayangkan dia.
tapi dia seakan endah tak endah.
tapi aku taktau hati dia yg sebenar.
dia ego.
susah utk meluahkan apa yang dirasa.
jadi, dia membuat aku bingung.

mungkin kah ini balasan yang aku dapat,
kerana pernah mengecewakan hati org yg sygkan aku dulu?
aku cuba utk melupakan perkara lalu.
tp perkara baru lebih membuat aku sengsara.

tapi,aku masih bersyukur.
kerana aku mempunyai kawan2 baik ku
yang sentiasa berada disisiku.
yang tidak pernah mengabaikan aku.

aku sayang korang till the end.

tamat.

su pun sedeh x dpt masuk umah =(

9 comments:

  1. ada krisis citna kah? sbr sbr... :)

    ReplyDelete
  2. err. nak kasik nasehat, tak hebat pn bab neh. em ape pn, bykkn bersbr dan berdoa kt Allah. minta kalau betul dia jodoh kita, dipermudahkan hubungan. jika dia bkn jodoh kita, minta dipercepatkan pengakhirannya. jgn sedeh-sedeh oke. kami sentiasa ada bersama kamu :)

    ReplyDelete
  3. apO daa... asik gambo kucinn jer

    ReplyDelete
  4. cik mira: huhuh sedey kan cmnni?:(
    eli:laaa da kate pncinta kucing.haha

    ReplyDelete
  5. I've expereinced this situation before. It was really hurtful, indeed. If I were you, I would just break the relationship though it would be hard to let him go. After breaking up, and you meet him again one day, that means he is yours :)

    Jgn seksa diri sendiri kak :) Loving him doesn't mean you must have him as your boyfriend. A buddy or BEST buddy is enough, I guess :) Eeqa doakan yg terbaik buat akak :)

    ReplyDelete
  6. akak pun rase cmtu eeqa.
    mungkin jd kawan, better.huhuhu.

    ReplyDelete