(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Sunday, February 7, 2010

Ape mimpi ni?

dalam satu panggilan telefon.....

mereka : kat mane tu?

aku : kat bilik laa. mane lagi?

mereka : bilik mane? rumah ke kolej?

aku : kolej laaa. kalo kat umah, takde la kate "bilik".

mereka : hah? ape mimpi ade kat kolej? ape mimpi tak balek minggu ni?

aku : ......................... (sile isi tmpt kosong)

bile sll balek, "asik2 balek." 
bile tak balek, "ape mimpi?"

okayyyy, lepas ni tiap2 minggu aku balek okeh ! no compromise! dan jangan jeles ! ahaksss.

12 comments:

  1. alasan je kan nak blk tiap mggu...huhu...

    ReplyDelete
  2. dah org pertikaikan asal x balek?
    hahahaha. so kne la balek :P

    ReplyDelete
  3. ahaha. selalu kene macamni mase highskewl dulu. =='

    ReplyDelete
  4. yasmin: hihihih.
    ghostone: takpe2. tiap2 mgu balek gini.hrhr

    ReplyDelete
  5. salam...u ade pakwe ek kt sane...tu mls nk balik tu...huhu

    ReplyDelete
  6. hisham: heyyyy mane ade pakwe. huhuh sensitifnye soalann. nk jd pakwe i ke? ahaha :PP

    ReplyDelete
  7. kalau bilik kat rumah ko panggil apa lak. kata tak panggil bilik kat rumah kan
    haha

    ReplyDelete
  8. Biar aku isi tempat kosong

    "Aku nak tunggu Touya datang"

    Okay tak ?

    ReplyDelete
  9. ahfatt: aku kat umah tak dok dalam bilik. tido pn kdg2 dpn tv. hahaa, so kalo kt umah, aku akan ckp "umah".
    hehehe

    touya: hurmmm blh gk tu... cptlaa touya dtg.hahaha

    ReplyDelete