(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Sunday, February 28, 2010

Rupa paras. Penting ke? Ye !

hehh. soalan sendri tanye, sendri jawab. tu la dinamakan syok sendiri. hahahaha.

rupa paras yg aku maksudkan ni bukan utk buat pasangan, tp dlm berblog. rupa paras ni penting dlm berblog? kalau chantek @ kachak, trafik tinggi ke? lagi pulak kalau setiap post mesti nak tempek muke sendri yang perasan chantek @ kachak itu. boleh buat semua gadis dan jejaka mengusha pic itu. cuci mata beb ! keindahan ciptaan Tuhan. heeeee. 

bg aku, die takdela penting mane. tp ade jugak la kesannya. lagi pulak kalau pakej - chantek @ kachak, kaya, pandai, ramah .. mesti ramai nak jengah kan? tapi kalau stakat chantek @ kachak tapi tak penah nak beramah mesra dgn bloggers lain, cam tak best jugak. kan kan? sape stuju tarik bulu roma. mesti ramai tak sanggup tarik. hakhakkhak. 

mcm belog Hanis Zalikha. orgnya sgt chantek. sgt kaya. pandai. sgt bergaya. cara penulisan pun sempoi je. suka jugak aku bace belog die. tp stakat ni die x pernah terjah blog aku lagi kot? aha. cik Hanis, sila terjah blog saye skrg. ahaksss. (mane taw lepas ni die terus terjah & komen ke?) tak ke bangga sekejap cik Hanis terjah? kehkehkeh. 

mcm belog ncik Seiryue ni jugak. orgnye kachak. (sila blanje Domino's pasni.hakhak) tp tak pasti die pernah taruk pic die kt blog atau tidak. blog die best. byk tips. byk persoalan kontroversi. ngeeeee. juge pengelik setia nuff. heeeee. 

same jgk mcm belog Zack Zuhairi. kachak juge. awek pun chantek. penulisan berkualiti. suke buat kartun. comel beb ! pandai pulak tu. study oversea beb ! heshh. bro Zack, bile nak bwk saye ke Jepun? tinggal angan2 je lah T______T 

ni je la 3 cth aku nak bg. kot2 korg ade blog yang best nak dishare, meh la share link mereka kt cni. 

so kesimpulannya, penting ke tidak paras rupa dlm blogging? jwpnnye, TAK lah. penulisan itu lbh penting. (bile la aku nak ade bakat dlm menulis ni? eh aku tak menulis. menaip je, patut tade bakat T__T )


note : tak habis study lagi dah update belog. kau mmg carik pasal Ery T___T

5 comments: