(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Tuesday, February 9, 2010

Alololo Shomel Shomel.

sila cuci mata melihat kecomelan 4 ekor anak kucing ini. ini bukanla kucing belaan aku. ni kucing kat kolej aku haaa. shomelss sgt ! 2 ekor putih2 kelabu, 1 hitam & 1 corak2 hitam, oren. dah la mereka tido dlm longkang je. heshhh ! apo la mak ekau ni, soh tdo dlm longkang je. isk3. kalau takde mak ekau tu, da lame bwk balek umah. heehehehe tp tak baik pisahkan mak & anak, meroyan nnt mak die.

note : tak sbr tunggu anak kucing kat umah besa ni. kuat main !

18 comments:

  1. mate kucin biru! argggh! jeles sama itu kucin!

    ReplyDelete
  2. nawal: ahahaha. kucing kecik2 mmg mate biru kebanyakkan. heee.

    ReplyDelete
  3. comel...ok, tu je nak komen..huhhuu

    ReplyDelete
  4. hahaha mmg comel
    tme kasih sbb komen :P

    ReplyDelete
  5. kat mana kucing2 tu?
    nak gi culik mereka..huhu

    ReplyDelete
  6. mr kay: kt kolej. uihh takleh btaw ni. nnt ilang, ko suspek utama. haha

    ReplyDelete
  7. heh....
    semuanya tomel2 banget taktauu ane satu nakk amekk buat tido


    hekkk

    ReplyDelete
  8. weeee...suka nyaaa..cumil jerr..cit cit cit..aikk.cam bunyi tikus lak..

    :)
    http://herba-tihara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. comelnya mereka.
    walopon kucing terbiar.

    ReplyDelete
  10. misz pinkie: takdela terbiar sgt. sbb msh ade maknyee. kalo xde mak, terbiar la kot. kalo xde maknye, da bwk balek da.
    hehehehe

    ReplyDelete
  11. comelnyeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
    nk sekoooooooooo!!
    nk kawankan dengan Luna

    ReplyDelete
  12. kai: amek laaa. tp x bek pisahkan mak dgn anak. hehehe.

    ReplyDelete