(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Sunday, March 7, 2010

Cubit peha kiri, peha kanan juga terasa.

bende ni bukan terjadi kat aku
tapi kawan aku
boleh dikategori gang la
tau jugak la asal usul dia

aku tak sangka seseorg itu akan buat kawan aku mcm ni
siyes ! 
ape yg aku dgr, aku sgt terkedu
speechless !
kawan2 aku yang lain pun marah gila

aku tak boleh cerita lebeh
sbb aku syg kwn aku

kawan ( ko tau ko sape),
aku harap ko bertabah 
ingat, what goes around comes around
tak guna mengharap pd org mcm tu

teruskan hidup
jgn sampai kawan2 lain rindukan kau yg dulu
kitorg akan sll support kau
ktorg sayangggg kau !

7 comments:

  1. mintak2 lah member mu bertabah walau apepun masalahnye.

    ReplyDelete
  2. ok kite syg member awak jugak hahahah boley gitu??

    ReplyDelete
  3. nak tahuu....smlm pon ain wat status kat fb camni. what happen?

    ReplyDelete
  4. wanie: ahaha boleh je :P

    ejum: mslh org.huuhuh

    chaon: ko npe chaon? huhuhu

    ika: isk xtaula nak cte ke x. psl hal org. huhuhu

    ReplyDelete