(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Wednesday, March 10, 2010

Sorry babe =(

thinking

babe..
aku rindu kita yang dulu
mane hilangnya semua tu?

babe..
aku selalu fikirkan kau
aku taktau lah kau mcm mane

babe..
aku bersalah ke?
tah la.. aku mcm tak dpt berfikir

babe..
kehilangan kau beberapa hari
sangat menderitakan hidup aku

sumpah..
aku tak pernah terase mcm ni
sbg seorg kawan
aku terlalu sayangkan friendship kite

babe..
u're my only best friend i've ever had
i just miss you

babe..
aku mintak maaf 
if perangai aku buatkn kau terase annoying

babe..
aku konfius la
ke aku je yang terlebeh2 pk bende ni
sdgkan kau tak pk pape?

i miss u babe
that's all i can say
i wish we can be friend just like before
i mean it

alolo shomelsss. *iklan jap
nota : uhuksss. aku sedeyy +___+

20 comments:

  1. khai: thanx weh

    topek: hehh ape ni?hhuhuhu

    fatin: tahlaa. huhuuhh

    ReplyDelete
  2. ejaa: tulaa. tp nk kne carik mase sesuai.susah sbb sme bz skrg.huhuhu

    ReplyDelete
  3. ni utk cik kucing ke utk manusia? hehehe :p kita pun terconfused plak bace :p

    ReplyDelete
  4. manusia la
    xkan kucing kot?aduyai
    ohohohoh

    ReplyDelete
  5. slow talk kat coffee bean can do sayang :P

    apa pun semuga segalanya baik2 belaka

    ReplyDelete
  6. sygi la org dsekeliling kite..

    ReplyDelete
  7. eera: i always :)

    azuan: yeahh babe

    ReplyDelete
  8. alynn: tak suke kan feeling cmni? =(

    syue: thanx babe

    ReplyDelete