(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Tuesday, March 9, 2010

U know this guy?

ihsan Google

penat google pic die. nak crik yg comel x jumpe sgt. tp siyes beb, mamat ni ensem gilak ! ok2, bukan ensem la. tp comel, jambu. puteh melepak. ngn tahi lalat kt mate kanan. so sweet. 
sape kenal mamat ni? angkattt bulu roma tangan cepat !! name mamat ni Jovian Rayke Mandagie. orang mane? Malaysia okeh? ke Indon tah. aku tak pasti. tp skrg die kat Malaysia. haha. tapi aku tak pasti la makpak die org mane. mak aku kate ade mix2 Filipina. btl la kot sbb mmg cam muke jejaka2 Filipina. and mamat ni Islam. 
sape die ni? artis ke? kalau artis xkan la korg x kenal kan? lagi2 yg pompuan comel lote gini, mst kenal. die ni Fashion Designer. aku tgk die kat rancangan Busana kat TV 9. die jugak tak "patah". paham kan? die macho je ngan style die. sbb tu aku suke !!
fes time aku tgk die kat rancangan Busana tu, gilakk cair beb ! die mengacara bahagian Geledah. die gi umah contestants & geledah almari dorg & gayakan fashion yg sesuai. lgpun gaya yg dikenakan gaya Muslimah, so I LIKE ! hoiii apesal la aku taktau rncgn ni? kalau tak, aku da isi borang join T____T cuci mata aku. hehhhh. 
tp aku tak ingat kul bpe Busana ni. hari ape pun x ingat. wakakakak. tapi aku ingat, aku ade kat umah. so, samada jumaat / sabtu / ahad. hehhhhh. aku skrg tgk online je web TV9. tgk part Geledah je sbb nak tgk Javian T_____T 
Faizal Tahir, maaf kerana curang. kamu berdua berlainan bidang. jadi, kamu berdua tetap di hati ku. (tema TV 9) ^____~

nota : kenalpasti ape persamaan FT & JRM ? klue = kat muka. jengjengjeng!
nota lg : br add FB JRM. oh maukah die approve? heeee =P

23 comments:

  1. mcm mane dgn aku?..hhaahaha

    ReplyDelete
  2. muke die kecik.

    comel lah jugak..


    eh. tgk x destinasi bajet??

    pengacara de hensem kan..

    ReplyDelete
  3. jovian mandagie ni indonesian rasa nya. rasa nya lah. hehe. neway dia mmg comel gila.

    ReplyDelete
  4. ejum: kau? knp dgn kau? hahaha

    nawal: destinasi bajet yg dlm blogger boy ke?

    kak huda: ohhhhh. tp speak malay fluent doo. x cam indon pun. uhuhuh.

    ReplyDelete
  5. destinasi bajet...mmg encem...(^_^)

    ReplyDelete
  6. dyew ade part geledah tue kn..
    yup! agak encem gak laa..

    tp lg encem yg bl0gger b0y tue drpd dyew..
    hehehe...

    ReplyDelete
  7. taktak
    i ske die lg
    blogger boy tu kdg cm slekeh
    ngeeee~

    ReplyDelete
  8. chaon: hehhhhhh takpe. due2 same kachak.hahaha

    fab: xpe2, i pujuk die. heheheh

    ReplyDelete
  9. huhuhuhu.. ko sapu yg popular je eh?:)

    ReplyDelete
  10. zue: bkn stakat popular la. tp kachak.hahahaha

    ReplyDelete
  11. owhhh...kau curang pada kami!!
    kami??
    aku dan faizal tahir..
    wakakakaka..

    ReplyDelete
  12. eee perasan kau
    knp ade kau? hahaha

    ReplyDelete
  13. die x hensem
    tp comel laa
    pastu sweet gile.
    die len dgn FT. hohoho~

    ReplyDelete
  14. erk. comel ke? aku lgi comel kot.haha

    ReplyDelete
  15. erkk
    kau pmpn die laki
    lain2
    hahahaha

    ReplyDelete
  16. saye sangat kenal, ini adalah musuh tradisi bos saye

    kuikuikui

    dia adalah endon

    ReplyDelete
  17. yg penting tak patah! hehehe i like.. mmg comel je muka dia :)

    ReplyDelete
  18. wanie: indon ehh. tp skrg die kt msia kan? ckp msia faseh je,x cam indon pun
    huhuhuh

    arieza: yeahh btl tu. kalo patah tade la i suke. ngeee~~

    ReplyDelete
  19. ko curang
    ko suka lelaki lembut
    keke

    ReplyDelete
  20. hoii
    mane ade die lembut
    huhuhu~~

    ReplyDelete