(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Tuesday, May 25, 2010

Cukup Indah.





Cukup Indah by Alif Satar.

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai

download : klik [HERE]

berangan kiranya ada orang nak tujukan lagu ni utk aku.
suwweett gilaa. boleh kencing manis.
haha. mood jiwang lak.
berangan lah kau ery. eh janganlah kondem I, I tau la Uollz semua In A Relationship =.= (nada sedikit jeles)

21 comments:

  1. memang berangan pown...

    wakakkakakaka

    ape daa... jiwang gile.. hahaha

    ReplyDelete
  2. huhu hang nak dapat anak raja la tu nnt
    so xpyh jeles ngn org yg in relationship
    hehe
    nnt hang dpt anak raja syokkk wooo
    =P

    ReplyDelete
  3. aku reserve in a relationship aku tu dgn ko je beb..haha

    ReplyDelete
  4. syahid; maksudnye?

    iena; hehehe sep3.

    ReplyDelete
  5. takdelah.xsemua in a relationship.
    ery smakin jiwaang ek skang? :P

    ReplyDelete
  6. lagu ni mmg manis..hehe semut pon suke :)

    ReplyDelete
  7. hhahahak , ok la .
    simple , mcm lagu jgn nakal , hehhe .
    aku akn berusaha cari kod die , nnt aku hantar lagu kat kau , hahahak , itupun kalau sempat la , hahahak

    ReplyDelete
  8. ijai; hehehehe semut mmg suke manis2 =P

    ReplyDelete
  9. aus; hahahahaah gitar ke?

    sekapur; hehehe sekali sekala =P

    ReplyDelete
  10. amboii..jiwang sampai tak lalu nak makan? aha..sy jiwa kacau kot. hey, awk pon tak makan ! haa, kantoi.

    ReplyDelete
  11. amboii..jiwang sampai tak lalu nak makan? aha..sy jiwa kacau kot. hey, awk pon tak makan ! haa, kantoi.

    ReplyDelete
  12. kasih; hahahahaha jiwang mende.layan lagu je. hehehe

    ReplyDelete
  13. mai; hahahaha x suka gak die tp suke lagu die sbb simple =P

    ReplyDelete
  14. macam best lagu.. :-)
    try dulu.. trimas.. :-)

    ReplyDelete
  15. wadud; mmg jiwang lagu tu. best layan. haha

    ReplyDelete
  16. sweet sgt ni..aku dgr pun jiwang kejap..haha

    ReplyDelete