(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Friday, April 2, 2010

Shahir AF8 ; Bekas Ahli Kumpulan Nasyid Saujana?

wooott! layan pulak aku AF 8 kali ni. hua hua huaaaaa. aku layan AF ni ala kadar je laaa. dah weekend aku balek, tengok gak la AF. AF 7 lepas aku tak layan langsung. tak tgk langsung pun. mungkin sbb semua suara pon ala kadar je. opsssss Y____Y
tapi kali ni punye AF pun lebeh kurang je. tapi aku tertarik dgn jejaka bernama Shahir ni. muke die mmg kacak la bagi aku. hehhh. korang nak ckp die x kacak takpe. bagi aku ye. heeeeee. tp aku tertarik sbb suara die yg besa garau2 tu. die je yg suara best, yang len, hurmmmm.
tgk konsert kedua ari tu, lepas die nyanyi lagu "Jangan Nakal" Aliff Satar tu, (anak sedare aku pun SUKE kot lagu ni, siap joget2 weh) last2 Aliff tnye, "eh ni bukan bekas Saujana ke?". aku pun, ERK! yeke? patotla die nampak jenis pemalu, pendiam, sopan je ^______^ lepas tu saje la search kat Google, pasal Shahir ni. last2 terbace la kt blog eiman ni. oh betol la die ex-kumpulan Saujana. dulu Faizal Tahir dr nasyid Mirwana, skrg Shahir dr nasyid Saujana. ohhh FT, maaflah. dah ade persaingan skrg. tak sangka, beliau mampu menambat hati ku. maafkan aku FT +__________+ (perghh bajet gle statement)
kredit to MURAI.com.my
urhhh comelnye anda Y____Y
hoh. dah ade obsesi baru. mau taruk kat sidebar lahh. tapi pic FT masih maintain lagi. tak baik buang. "dah dapat madu, sepah dibuang". takk baik takk baikk (iskiskisk). walopon aku tau ramai yang suke Iwan AF8 termasuk la cik epal sbb muke mcm "tuutt" die. ynn pn gile Iwan. heeee. tp aku tetap dgn Shahir ku. ucapan utk Shahir AF 8 :
semoga berjaya dalam mencapai cita-cita sambil mengekalkan sifat2 murni anda itu. 
jangan lupa asal usul dan terus menjadi insan yg soleh. semoga berjaya ye sayang! (alamak, terlebeh suda)

nota : sape SUKE shahir, cepat AFundi die !! (pdhal aku sendri x AFundi. lalalalala)


contest merekacipta HEADER blog ery farieha.

Photobucket
click for info. jom join ! berbaloi-baloi =)
tarikh tutup : 1 MAY 2010

14 comments:

  1. ery baru tau ek...takperasan ke muka nya? ehehhee...;p

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaa...tergoda gak..haip!jgn panggil sayang..hahahaha

    ReplyDelete
  3. takk. saujana dulu cam penyanyi utama je heeee

    vio; hui3. bia la nak pngl syg. shahir syg! =P

    FT ttp no 1,shahir no 2.hhhehe

    die jambu kot; ko pn jambu. serupa. wakakaka

    ReplyDelete
  4. haha! kte pon lepas af3, da x layan af lgi

    tapi, tetibe cam syok lak af8..

    suke daus.. sbb die innocent je muke

    ReplyDelete
  5. daus mmg muke innocent tp suara, hadoii. cm x matang lg je. opsss.hahaha

    ReplyDelete
  6. sbb die cm macho + suara best!!

    ReplyDelete
  7. aduhh taste ko yang jambu2 plak ke.

    ReplyDelete
  8. hahaha
    jambu2 mmg dr dulu aku suke
    ngeeeee

    ReplyDelete
  9. pernah jumpe die dulu mase masih dgn saujana.
    hurm mmg sopan la tgk die nih..huhu

    ReplyDelete