(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Thursday, July 8, 2010

Dok belasah orang, sekarang kau kena!

hye. salam Khamis.
eh eh semalam rasanya cakap macam taknak update blog sampai Sabtu nanti. hahahah. tak boleh tak boleh. sebab blog aku dah dapat BUFFERED EARNING. hahah akhirnya setelah lama menanti. so kene lah up up kan trafik supaya earning masyuk nanti. hahaha (gile macam tak ikhlas lak blogging) yelah, aku depends on BE je lah, kalau tak, sampai bile bile pon aku tak cash out. uhukss.
Photobucket
thanx Maxis n Nuffnang.
haha tajuk tu merujuk pada match pagi tadi ye. macam emo je kan? >___< about game pagi tadi, Germany vs Spain sape layak ke Final? SPAIN !! hahahaha. dulu, aku pikir nak sokong Argentina or Germany? then, aku decide sokong Argentina. sekali Germany belasah Argentina 4-0. ciss kau Germany. bencii i~ sebab tu la terus aku tukar ke Spain, walopon orang cakap Germany kuat la, hebat la, bla bla bla, aku tetap sokong Spain sebab Germany dah kalahkan Argentina.
pagi tadi tengok game dengan mak aku. hah sporting tak sporting? beria jugak woo mak aku tengok bola. ihk hik. game semalam memang aku nervous dan game memang lah sengit bosan. aku agak, players pun masing-masing tengah nervous, tu pasal game jadi camtu. Spain serang, Germany defends. tapi Spain memang banyak serang, sape buta tak nampak tu? haha. tapi setiap kali shot asik tersasar je. sampaila separuh masa kedua, entah minit ke 73, Puyol dapat goalkan bola. yesssss! menjerit keriangan aku.
sambil tu usha FB and Twitter, tertarik dengan status bro Zack,
"ini ke Germany yang belasah Argentina 4-0 tu?" 
woahhhh I LIKE !~~ entah kemana hilangnye power Germany semalam entah. tu la kau Germany, asik belasah orang je, kan da kalah. wakakaka. opsss penyokong Germany jangan touching ye? lalalala~ lepas ni Spain vs Netherlands a.k.a Holland a.k.a Belanda, komfem lah Spain jugak aku sokong, sebab I hate Netherlands yang dah kalahkan my-all-time faveret team, Brazil. huh! Final 12hb ek? walaweyy time tu da balek kolej la pulak. arghhhhh, nak tengok gak. carik geng, pastu pi layan bola kat hall blok. best gak tu ;)
untuk pergi gath GB nanti aku dah decide nak pakai contact lens je. kalau pakai spek merah, dari jauh orang dah "ERYYYY!!". tapi kalau pakai lens, dekat dekat baru orang "ehh ERY". (ehh terbajet femes lak) nak low profile lah nanti. nak diam diam je. ehhh boleh ke aku ni? hahaha.



bile die ckp "syg", wow! berbunga hati >___<

41 comments:

  1. Aku tak tau nak sokong sape lepas ni,spain or netherland,pasal aku minat kedua2 nya.Haha

    ReplyDelete
  2. BE aku tak gerak.
    nuff acah jeh .
    aku rase nk tumbuk nuff tuh.
    wahahaah !

    ReplyDelete
  3. ni gara2 sotong itew....kasi goreng!!!!!

    ReplyDelete
  4. @syaf
    hakhakhak sotong goreng tepung pon sodap

    ReplyDelete
  5. pergh best2 dapat dari nuff...
    tu la pasal german... ehehehehe.. buat lagi messiku sebegitu rupa..:p
    dan kepada en puyol, anda memang da best..ekekeke

    ReplyDelete
  6. haha.
    takpe2.
    takde rezeki tu.
    :D

    ReplyDelete
  7. Visiting here friend...Nice..Good contest bring for u..worth try it Don’t Miss it!

    ReplyDelete
  8. dah dapat BE tniah2,,

    pasnie wan sokong pasukan yg menang je,,ehehhe,,,yg mane yg menang tu lah pasukan wan...hehehe

    ReplyDelete
  9. ala.. game semalam dorang maen terlalu berhati-hati.. sebab tue bosan.. takpe, spain menang sikit2 pun sampai ke final jugak.. bukan kire gol tapi kualiti permainan.. adioss..

    ReplyDelete
  10. hihihihi

    fobia sket tengok word 'german' harini

    hahahhahahahah

    ReplyDelete
  11. nape la german main cam ayam kan

    ReplyDelete
  12. sigh~ aq x tengok pown... lepas nih ko tetap sokong spain ke holland lak? hahaha

    ReplyDelete
  13. lai holland!! hahahaha~ :)
    oi, aku pon dpt BE tapi bukan maxis cm ko. hehee :)

    TQ nuffnang~ <3

    ReplyDelete
  14. pergh. da dapat buffered earning siot. bole la banje aku kat gathering nanti. :P

    ReplyDelete
  15. hi syg..haha berbunga tak aku pggil cmni..lalala..

    em aah plik la germany ni..bkn men lagi belasah orang asik nk goal 4 aje..ni lawan spain 1 goal pon tadak..cian btol...

    ReplyDelete
  16. hahaha.. pergi gath 2?

    roger2 la weh~

    ReplyDelete
  17. final ni, 2nd half bru aku decide nk sokong team mana! tensen..

    ReplyDelete
  18. @kaizen shinobi
    kantoi x bace habes entry aku
    sekeh ang

    ReplyDelete
  19. @nur hidayah isa
    hahaha bunga2 :P
    tu laaa. mane ntah ilang kepoweran tu :P

    ReplyDelete
  20. spain hebat sebab ada david villa and torres ! ni dah tekad nak beli jersi spain pastu tgk kat dataran, final nanti haha :P

    ReplyDelete
  21. nak tengok kekalahan belanda sbb belanda kalahkan brazil dulu.
    teehehe.hope spain mng.

    ReplyDelete
  22. hohohoh... sotong tue memang sedap digoreng tepung.. dah la ramal england kalah!

    (still sakit hati walaupun piala dunia dah nak abis!!! waaaaa...)

    ReplyDelete
  23. pagi tu tgk dengan kawan2. takde tgh dgn mak ke, makwe ke, sekian~haha.. jom2 sokong spain same2.. :D

    ReplyDelete
  24. lepas ni sokong netherland la :P
    spain mmg sbb sotong tu la.hehehe

    ReplyDelete
  25. Kesian penyokong German.. nak buat macam mana Spain main mmg bagus

    ReplyDelete
  26. @Syafrizal
    bro ke penyokong Germany tu?
    hikhik :P

    ReplyDelete