(: Facebook Page :)

Please scroll down for link exchange ;)

Thursday, December 9, 2010

Bertuah Sangat Saya,

Bertuah sangat saya, dapat kenal dengan awak.
Bertuah sangat saya, dapat kawan dengan awak.
Bertuah sangat saya, dapat bersama dengan awak.
Bertuah sangat saya, dapat merasa cinta awak.
Bertuah sangat saya, dapat merasa sayang awak.
Bertuah sangat saya, dapat merasa rindu awak.
Bertuah sangat saya, dapat berjumpa awak.

Bertuah sangat saya, bila handset saya kerap berbunyi.
Bertuah sangat saya, bila selalu dapat mesej dari awak.
Bertuah sangat saya, bila selalu dapat call dari awak.
Bertuah sangat saya, pagi-pagi ada orang kejutkan saya.
Bertuah sangat saya, ada tempat nak bercerita.
Bertuah sangat saya, ada tempat melepaskan marah dan geram.
Bertuah sangat saya, ada orang ambil tahu tentang saya.
Bertuah sangat saya, ada orang sanggup berkorban untuk saya.

Bertuah sangat saya, bila handset dah tak berbunyi.
Bertuah sangat saya, bila dah tak dapat mesej dari awak.
Bertuah sangat saya, bila dah tak dapat call dari awak.
Bertuah sangat saya, bila ada orang endah tak endah tentang saya.
Bertuah sangat saya, bila terasa diri ini "sangat penting" buat seseorang.
Bertuah sangat saya, bila mesej tak berbalas.
Bertuah sangat saya, bila call tak berangkat.
Bertuah sangat saya, bila dah tak tahu nak cerita pada siapa.

Bertuah sangat saya, kalau awak sedar semua ini.
Bertuah kan?


Penat berada dalam situasi begini.

16 comments:

  1. violet yang malas sign inDecember 9, 2010 at 6:31 AM

    makcikkkk.jangan sedih2...aku ada ja nak dengaq apa masalah hang..ailebiu..

    macekk..arap2 berkekalan..

    ReplyDelete
  2. klw die thu dan sdar sume
    tu, ag btuah yunk.. ^^,

    smoga dia mngerti ^^,

    ReplyDelete
  3. klw die thu dan sdar sume
    tu, ag btuah yunk.. ^^,

    smoga dia mngerti ^^,

    ReplyDelete
  4. gua ada kl. jom kuar.. jgn sedih2..

    ReplyDelete
  5. betuah awk dapat tulis n3 neiwh..:P
    alhamdulillah..

    ReplyDelete
  6. ala....jangan la kata cm tu...happy...;-)

    ReplyDelete
  7. bertuahnya aku ada kawan yang pandai nyanyi lagu ramlah ram.ko tak payah sedih2 weh.aku boleh teman nyanyi sama2 ko.heheh.aku syak ko cantik kalo tak sedih2.

    ReplyDelete
  8. aaaaaaa.. dah macam aku dah ni. ko sabar dan banyak bertenang! taman burung. haha :D

    ReplyDelete
  9. sdg hangat di lamun cinta la ni eh? hehek :)

    ReplyDelete
  10. alolo.jgn la sedih. bak number. waffa msg meh =P

    ReplyDelete
  11. marilah berlesbo ngn aku... takmo sedey2, hidup ni sekejap je.

    ReplyDelete